20 Mayıs 2013 Pazartesi

Son dönemece girerken...

Bugün çocuklar evde, malum tatil!

Neden? Bir gün evvelki 19 Mayıs Bayramı kutlamasında çocuklar/gençler yorulmuşlar!

E, artık bayramı statlarda kutlamak yasak! Bizim zamanımızdaydı o; haftalarca çalışırsın, 19 Mayıs'da da gösterini sunarsın, ertesi gün de dinlenirsin, vs... Şimdi kim kutluyor böyle bayram? Bir de hadi liselerin 20 Mayıs'da kapalı olmasını anladık da ilkokul ve ortaokullara ne oluyor? 24 Nisan'da liseler kapalı olmadığına göre, 20 Mayıs'da ilk ve orta okullar neden kapalı? Anlayan beri gelsin! 

Neyse! Dönelim bizim mevzulara...

Sabah benim eski metodla devam etme kararı aldım. Nedir eski metod? Normo-Protein.

Sabah tartıya gözlerimi kapatarak çıktım :) "Kiloları 5'er 5'er alıyorum maşallah bana..." dedim indim tartıdan ve yine de halime şükrettim; hiç olmazsa 90'larla buluşmadım deyip...

Kahvaltımı yağsız süt ve herbalife ile yaptım. Öğle yemeğim 2 yumurta ve sebze oldu.

Fakat halsizim, mutsuzum, başım çok ağrıyor!

3 gün önce boğazımın iki yanındaki şişlik canımı sıkmış, doktora gitmem lazım ama hangi doktora? Devlette 20 günden önce randevu alamazsın. Kaz muamelesi görmeyeceğim özel bir hastane olmalı. Son zamanlarda ağzım çok kuruyor, şeker mi? Kansızlığım her zamanki gibi yerlerde sürünüyor, biliyorum. Tekrar bir tedavi süreci başlamalı... Acaba troidim mi yine sapıttı? Bel fıtığımdan dolayı, aylardır sağ bacağımda kasılmalar ve baldırımda kramplarla yaşıyorum, etrafımdaki insanlar artık sıkıldı ama ben inatla geçecek diyorum, evvelki sene de böyle ağrımış ağrımış geçmişti! ameliyat olmayacağıma göre, ne gerek var doktora, ne söyleyeceğini biliyorum diyorum ama canım yanıyor, artık inat etmemeli mi ne?

Of! 

Bu arada, internetten devamlı yeni zayıflama yöntemleri araştırıyorum. Farklı ne yapabilirim, haziran sonuna kadar hızlıca nasıl toparlayabilirim kendimi diye... 20 kilo verdiğim sistemim elimde, önümde. Garantili de üstelik... Daha ne istiyorum ki, değil mi?

Ama işte, ben bir teraziyim!

Hep aynı yoldan yürümeyi sevmiyorum. Kendime, kendimce değişiklikler katmalıyım. Yolumda beni heyecanlandıracak yenilikler, farklılıklar olmalı.

Şimdi de ruhum bunu istiyor, biliyorum ve araştırmalarımı bu yöne kaydırıyorum.

Akşam üzeri eşim arıyor yurt dışından. Bugün boğazımdaki şişlikler için doktora gideceğime söz vermiştim, gitmediğimi duyunca kızıyor! Eh, yarın doktor işi farz oldu. 

E, yarın doktora gideceğime göre, diyetim sakatlanacak demektir çünkü şeker için yükleme falan yapmak isteyebilirler! En iyisi, bu akşam da diyetsiz, kafama göre takılayım ben... dedim ve doğru tahmin (!) akşam yemeğini ve yemek sonrası çay faslını güzelce abarttım!

Diyeti bırakmak için bahane üretmekte üzerime olmadığını da bir kez daha kanıtlamış oldum! 

Bu arada, internet araştırmalarım sonuçlandı ve akşam üzeri alışverişe çıktım. Dukan için alışveriş yaptım. MPG sisteminin güvenilirliğinden, rahatlığından sonra Dukan ciddi risk, biliyorum. Eziyetli ve külfetli bir sistem onu da biliyorum. Ama durduk yerde bana rahat batar, ben de böyleyim!

Uzun süre yaptığım normo-protein diyetiyle benzerliğinden cesaretlenip, çıkıyorum bu yola... Dukan&NormoProtein karışımı devam edip, MPG ile final yapacağım.

Hedefim bu!




Hiç yorum yok: