27 Mayıs 2013 Pazartesi

Dukan Deneyimim: 7 gün

Dukan da neymiş diyenler için bu yazıyı anlama rehberi:

  1. Atak nedir >> tık tık
  2. Seyir nedir >> tık tık 
  3. sp: Saf Protein günleri (bkz: seyir uygulanma şekilleri)
  4. ps: Protein Sebze günleri (bkz: seyir uygulanma şekilleri)


* * *

Seyir - 1. Gün (sp)



Seyir başlıyor.

Ben her ne kadar hızlı sonuç almak için 5sp+5ps yapmak istediğimi söylesem de, okuduklarıma ve Simla'nın da teyid etmesine göre:

Genel rağbet 1sp+1ps imiş çünkü 5 sp gününde yaşanan hızlı kayıp, ardından gelen 5 ps günündeki yavaşlamayla dengeleniyormuş ve bir süre sonra 1+1'in hızıyla eşitleniyormuş. Bay Dukan da komplikasyonlar açısından 5+5'i pek önermiyormuş! 

Fakat; benim aykırı mizacım, mis gibi MPG'yi -bir süreliğine bırakıp- Dukan'ın peşine savrulan maceraperest ruhum, geneli ve önerilenleri boşverip, kafasının uyduğuna gidiverir. O'na hiç belli olmaz.

Bugünkü yemek planlamamı seyir-sp gibi planladım. Bakalım bugün ne gösterecek, yarın nasıl şekillenecek...


Sabah (saat 8)
35' LPG*


Kahvaltı
  • 2 yumurta, lor, 1tk yulaf kepeği ile omlet
  • süt reçeli
  • yeşil çay
Ara
  • kahve
Öğle
  • Yoğurt
  • tavuk haşlama
  • 1 tk kepek muadili ekmek
Ara
  • limonlu zencefilli kurabiye - 2 adet
  • 1 yk goji berry
Akşam
  • Az soğan, az domatesli kıyma kavurma
Ara
  • kalan kepek hakkım için ve 1tk sınırlı izinli KAKAO hakkımı kullanarak hazırlayacağım bir tatlı planlıyorum (mesela kakao soslu mini bir krep :))                                                                                               ekleme yapayım: 1yk kepek, 1 yumurta ve aldığı kadar yağsız sütle krebimi yaptım... Yaklaşık 2 yk kadar kalan süt reçelime 1 tk (5 gr.) kakao ekledim, az sütle incelttim, buzluğa attım, kıvam alsın diye... Çay saatinde çikolata soslu krebimi afiyetle yedim ve mutlu oldum :)
  • yeşil çay


Su:  3+lt

Hareket: Yaklaşık 7000 adım

* bugün fiziksel şekillenmeye destek olacak bir programa başladım. Detaylar sonra...



Hiç yorum yok: