30 Mayıs 2013 Perşembe

Dukan Deneyimim: 10. Gün

Seyir - 4. Gün (ps)


Kışın, küçülecek kıyafetler konusunda bir operasyon yapmıştım. Neyse ki terzi iyi çıkmıştı, onca kıyafet ziyan olmadan tekrar kazanılmıştı. Şimdi sıra yazlık kıyafetlerde; pantalonlar, ceketler, etek ve bluzların büyük bir bölümü artık idare edilemeyecek durumda :) Geçen sabah 2 büyük torbaya doldurdum ilk etap acil küçülecekleri, doğru terziye... Nasıl zevkli bir şey bu, Allah'ım sana şükürler olsun! diyorum, başka da bir şey demiyorum :)

Sabah kahvaltımı çok kuvvetli yaptığımdan mı, protein ağırlıklı beslenmekten mi, yulaf kepeğinden mi bilemedim ama öğleyin acıkmıyorum. Öğle yemeği saati öğleden sonralara sarkınca bu sefer de akşam zoraki yiyiyorum. Kısacası ana öğünlerle ilgili sıkıntım var!

Sabah (9)
çingene pilavı (lor, domates, salatalık, biber, maydanoz, 1 tk. z. yağ, nane...)
1 yk. yulaf kepeği ile krep (süt, 1 yumurta, kepek)
1 tk. goji berry reçel
yeşil çay

Ara (12)
Kahve

Öğle (14)
Jambon ve labneli sandviç
rezene çayı

Akşam (17.30)
mantarlı tavuk
çoban salata (eve yaptığım salatadan susuz aldım, içinde z. yağı da vardı, günlük hakkı geçtik biraz)

Gece (22.30)
balkabağı püresi (1-2 yk)
yeşil çay

Su: 3+ lt.
Hareket: adımsayarımı unutuyorum kaç gündür... fena değil!


not: bugün evde ayrı, işte ayrı; çok stresli ve koşturmalı bir gündü... akşam 5'de yediğim salatayı, gece 11'de hazmetmemişti midem... galiba balkabağı püresini de çok kaçırdım -içindeki tatlandırıcıdan dolayı olduğunu düşünüyorum- midem bulanmaya başladı... Lavaboyu ziyaretten sonra, elimde kolonya şişesiyle yatağa zor attım kendimi... 


Hiç yorum yok: