5 Mart 2013 Salı

2. Dönem: 63. Gün


Her şey yolunda çok şükür. Sadece hem işte çok yoğunum, hem de özel bir projeye odaklandığım için bloga girecek zaman yok.

Bugünden itibaren bir hafta süreyle Mehtap Hoca’nın DETOKS PROGRAMI’na başladım. Uyguladığım liste blogda 3 hafta önce yayınladığı (tık tık) değil de, geçen sene Mayıs ayında yayınladığı buradaki liste…

Fark var mı? Tek fark, geçen seneki listede ara öğünler daha çeşitli ve akşam da sadece sebze yiyebiliyorsunuz. Ara öğünlerim zengin olsun ama akşam hafif yiyeyim istediğim için tercihimi bu listeden yana kullandım.

Bugün çok güzel geçti yalnız öğrendim ki ben bir “kahve bağımlısı” olmuşum! Ciddi zorlandım kahve içmek “yasak” olduğu için…

12 Mart sabahı bu program bitiyor ve tartılıyorum. Sanırım artık her şeyi yiyebileceğim bir sisteme doğru gideceğim.

Az kaldı…



* * *


Detoks: 1. Gün


Sabah: 1,5 dilim ekmek (45-50 gr.), zeytin, 1 tk. Diabetik reçel, bol roka, tere, maydanoz, dereotu ve yeşil çay

Ara: 1/3 elma, 1/3 armut, 1/3 portakal ve 2 ceviz

Öğle: Sebze yemeği ve 4 kaşık nohutlu pilav

Ara: Eti Form Tahıllı bisküvi ve siyah çay

Akşam: Mantar sote ve yeşil salata (1 tk. Z.yağ)

ve...

3 lt. su, bol yeşil çay (naneli, yaseminli, tarçın-karanfilli çeşitlerden değiştirerek ve ıhlamur)
 

•30 dk. Mini bisiklet ile pedal çevirdim + 45 dakika bantta yürüyüş (son 10 dak. İnterval)Toplamda 10.000+ adım…




Hiç yorum yok: