12 Mart 2013 Salı

2. Dönem: 5. Tartı Günü

Dün 7 günlük detoks programımı tamamladım. Hatırlatmam gerekirse, öncesinde 15 günlük normo protein yapmış, bitiminde tartılmış ve 78,9 'u görmüştüm. Sonrasında 3 gün "Yeşil Çorba"lı programı yapıp, ardından 7 gün hayvansal protein almadığım detoksu tamamladım.

Bu süre zarfında sıvı alımım her zamanki gibi çok çok iyiydi.

Spor, 25 gündür çok düzenli. Geçen haftadan beri bir salona başladım, haftada 3 gün Power Plate yapıyorum, kalan günlerde de yürüyüşümü... 10.000+ adım hedefimi tutturmaya çalışıyorum o yürüyüş günlerinde...

Bu bilgiler ışığında, bu sabahki tartı sonucum: 77,7 kg.

Daha evvel tartıda 99,9 ve 88,8'i görmüş biri olarak, 77,7 rakamlarının yan yana duruşlarını çok beğendim. Acaba uğurlu sayım 6'lardan oluşan bir dizilimi görme şansım da olacak mı?

Aslında en az 2 kilo veririm diyordum bu 10 günlük yeşil çorba+detoks programından sonra... Fakat hatırladım ki, adet günüme sadece birkaç gün var ve muhtemelen tartıya da bu dönemin şişkinliği yansımıştır diye düşündüm.

Şimdi ne yapıyoruz?

Mehtap Hoca'nın blogundaki listede detoks sonrası 3 günlük yeşil çorba listesi ile devam ediliyordu. Bu yüzden ben de doktorumdan haber gelene kadar, aynı şekilde yeşil çorba ile gideyim bakalım 3 gün... Sonrasına, sonra bakacağız.






Hiç yorum yok: