2 Mart 2013 Cumartesi

2. Dönem: 4. Tartı Günü

Son tartıda hafif bir şok yaşamıştım. Programa uyumlu gittiğim halde,

5 Şubat Tartı Sonucum; + 1.3 kg. ile 82.1 kg. idi...

Sonrasındaki 6-7-8-9 ve 10 Şubat Serbest günlerdi.

11-12 ve 13 Şubat Yeşil Çorbalı programı uyguladım.

14 Şubat günü normoproteine başladım ama günün anlam ve önemine binaen araya bir böğürtlenli cheesecake girdiği için, o gün yok sayıldı normoprotein için...

15 Şubat - 1 Mart arası, 15 gün kesintisiz NormoProetin Programı ve buna eşlik eden spor programı ile bugüne geldik.

Bu arada bir de not düşeyim: Yaptığım NormoProtein nadide bir programmış. İlk yaptığında tartıda yüzünü kocaman kocaman güldürürken, tekrarlar sıklaştıkça pek etkili olmamaya başlarmış. Yani tabancadaki sayılı kurşun misali; zor zamanlar için saklanmalı ve aklına estikçe ateş etmemeliymiş...

Böyle uyarmıştı doktorum, hatta bu son programı 1 haftadan 15 güne çıkartmayı da bunun için önermişti; "artık etkisi geçiyor, 15 gün yapalım son kez..." diye.

Bunu neden yazdım; son tartı gününden sonra (ki o gün zaten bir yanlışlık olmuştu bana göre ve tartı hain davranmıştı) 5 gün Serbest takılmıştım ya, bunun bir bedeli olur mu olmaz mı diye düşünmedim bile çünkü NP Programı hızır gibi yetişecek ve tartıda yine yüzümü kocaman güldürecek sandım.

Fakat ilk haftalardaki normo-protein sonrası tartı ölçülerine göre devede kulak misali bir sonuç geldi bugün; -3,2 kg ile

78,9 kg.

 

Evet 25 günde verilen kilo az gerçekten, yaptığım programa bakıldığında ve diğer günlerle kıyaslandığında...

Ama ne gam!

Ben çok mutluyum.

Yıllar, yıllar, yıllar, yıllar sonra 7 sayısı ile buluşmuşum...

Bir zamanlar blogumda,

•"ilk hedef" 89,9 ve "uzak hedef" de 79,9 idi...

Sonra,

•"yakın hedef " 79,9 oldu, uzak hedef 69,9...


İşte yakın hedefi bir kez daha aşmış olduk...

Şimdi yeni hedefler belirleme zamanı...



2 yorum:

mariposa dedi ki...

Çook sevindim, ben yerimde sayıp seni bekliyorum :))) Şakaaaa, 69da buluşalım demiycem 59da buluşalımm... Ama ben 69um bu arada:)

Terazi dedi ki...

Ama ben 59 olursam, kesin hortlak gibi olurum :)

Şu halimde bile, "yeter yapma artık" baskılarına inanamazsın! Halbuki dün Power Plate için vücut analizi yaptılar ve hâlâ "obez" kategorisinde çıktım! Normal kilolu kabul edilmem için 69 kilo olmam gerekmiş, Google öyle söylüyor...

Fakat, ütopik bir hayalle, eğer başarırsam 64.9 olmak isterim ki tam 40 kilo vermiş olacağım o zaman... Yani maksat bir rekor denemesi olsun :)

Aslında kilo değil de, 42 beden hedefim var öncelikle... Spora odaklanmam da bundan...

Bakalım, kısmet :)

Sevgiler