26 Şubat 2013 Salı

2. Dönem: 56. Gün

Günle gecenin birbirine girdiği günlerden biraz biraz sıyrılmaya başladım da, uğrayıp iki satır yazayım dedim. An itibariyle son durumları not düşelim bi hele; geriye dönük yazmalara alışığız nasılsa, döner döner yazarız vakit oldukça...

  • 1 hafta diye başladığım Normo-Protein programını 2 haftaya uzattım doktorumun isteğiyle ve hiç firesiz devam ediyor. Cuma günü -inşallah- uzunca bir süre tekrarlamayacağımı düşündüğüm NP Programı bitiyor.
  • Cumartesi-Pazar-Pazartesi yeşil çorbalı günler...
  • Salı-Pazartesi arası ise detoks programı gelecek.
  • Geçen pazartesi-cuma arası, 5 gün boyunca kesintisiz spor yaptım; ilk 2 gün mini bike ile, sonraki 3 gün bantta interval yürüyüş şeklinde... Hafta sonu ara verdim, bacaklarım ağrıdığı için dinlendirmek istedim. Dün tekrar başladım, umarım bu hafta da istikrarlı giderim fakat bel fıtığımın sebep olduğu bacak kramplarım yüzünden zorlamak da istemiyorum...
  • Moralim iyi, enerjim iyi... Bahar gelsin istiyorum. Aslında puslu ve yağmurlu havalara bayılırım ben ama bu aralar farkettim ki güneşli havalarda kendimi çok daha iyi hissediyorum. Nedeni belli aslında; eskiden gri havalarda mutfakla buluşmalarım artardı ve benim için çok büyük keyifti o anlar... Bununla beraber; kıştan çıkarken, güneşin yüzünü gösterip de baharı hissettirdiği günlerde ise pek mutlu hissetmezdim eskiden çünkü beynimde dönen cümle aynen şu olurdu "bir kış daha geçti, bahar geldi ama sen yine kilo veremedin..." Kilo vermek bir yana genelde biraz daha kilo almış olarak karşılanan, o baharın ilk günlerinde sokağa çıkmak eziyet olurdu... Yıllar, yıllar, yıllarca bu döngüde yaşayan biri olarak, bu sene bahara uyanış bana öyle keyif veriyor ki...


2 yorum:

InceBelli dedi ki...

Insallah her sey yolundadir, ve diyetin cok guzel gidiyordur.
Ben muebbet diyetgillerden biri olarak, hala diyetteyim:)
detoksa baslicam pazartesi.
ooof of!
biktim demekten biktim artik:(

Terazi dedi ki...

Yolunda canım, iyiyim, moralliyim... Ben de seni merak ettim, yine yok oldun ortalardan... Mail atayım diye sabah aklımdan geçirdim ve pat baktım yorum bırakmışsın :) Geçen de böyle olmuştu, tam mail atmaya hazırlanıyordum, bloguna yazmıştın :)

Aman iyi olun da; kilo her halükârda verilir, vakit gelince...

Sevgiler.