20 Şubat 2013 Çarşamba

2. Dönem: 50. Gün

Yeme içme düzenim artık oturdu ve yazacak yeni bir şey yok; programıma kesintisiz ve deliksiz devam ediyorum.

Fakat spor, hayatımda yeniden yer almaya başlıyor, bunu konuşalım. Yazmak ve yazdıkça hevese gelmek istiyorum biraz da...

Pazartesi günü gece 23.00'den sonra Voit Mini-Bike ile oturduğum yerde yaklaşık 3 saat pedal çevirdim ve günlük 10.000 hedefimi tutturdum, hatta geçtim.

Dün, Salı; tüm gün sokaklarda işlerim vardı, akşam da eve gelip -eşimin de evde olmamasını fırsat bilip- temizlik yaptım. Merdiven tepelerine çıktım indim, eğildim kalktım ve gece 01.30'da yatmaya giderken resmen bacaklarım tutmuyordu. Adımsayar 7.500 gibi bir sayıydı ama yaptığım hareket bence yeterliydi.

Ve bugün; işten gelir gelmez yürümek için banta çıktım.
  • Önce 3'le başladım yürümeye, sonra 4 ve 5'de devam ettim.
  • 30. dakikaya gelince, 6 ve 9 hızlarında interval yürüyüşü denemek istedim ama ilk günden ağır geldi, yapamadım. 5 hızında yürümeye devam ettim.
  • 35. dakikadan itibaren, 30 dakika boyunca; 2 dk. 5 hızında yürüyüş, 1 dk. 5 hızında koşu (ayakları sürüyerek değil, pat pat ses çıkararak :))şeklinde interval antranman sistemi...
  • Son 5 dakika hızı kademeli azaltarak, soğuma...
  • Adımsayar günlük raporda, 10.000 adımı geçtim.

Bacaklarım ağrıyor ama çok çok iyi hissediyorum. Bundan sonra aynalara "fark var mı" diye bakmak daha anlamlı ve keyifli olacak...




Hiç yorum yok: