25 Şubat 2013 Pazartesi

2. Dönem: 51-52-53-54 ve 55. Günler

21 Şubat Perşembe'den (51. gün) başlayarak, hadi arada boşluk olmasın, geriye dönük yazayım dedim ama aslında bu blogu ilgilendiren bilgiler, yani yeme içme kısmı hayatımın, birbirinin fotokopisi olarak gittiğinden, çok da yazacak bir şey yok...

  • Normo-Proteine devam...
  • Spor iyi gidiyor, 1 gün ara verdim sadece...
  • Suyu ve yeşil çayı -ayrı ayrı- bolca içmeye devam ediyorum...
  • Evin arkasındaki terzi halinden çok memnun bence bu aralar çünkü "iyi" bir müşteri kazandı... Ceketler, pantalonlar, eteklerden sonra sıra elbiselerin daraltılmasına geldi... Ne çok giyeceğim oldu bir anda :)))
  • "Artık vermeyin, yeter..." diyorlar; şaka yapıyorlar diyorum ama şaka yapar halleri de yok!
  • Bantta yürümek veya evde mini bisiklet ile pedal çevirmek dışında bir şeyler yapma vakti geldi... Araştırma halindeyim...

Moralim çok iyi... Sabırsızlıkla şu NP'nin bitmesini bekliyorum...

Hiç yorum yok: