19 Şubat 2013 Salı

2. Dönem: 48. ve 49. Günler

Dün ve bugün; sabah, öğle ve akşam listeme tam uyum... Acıkmıyorum, çok çok su içiyorum, 3-4 kupa yeşil çay içiyorum, kahveyi 2 ile sınırlamaya çalışıyorum ama 3 de olabiliyor, sakızlarım tatlı krizlerim için can kurtarıcı... Kısacası yeme ile ilgili sorunum yok çok şükür...

Tüm gece kayınvalidemdeydim. Eve geldiğimde saat 23.15 idi ve tahmin edileceği gibi, hiç halim yoktu spor yapmaya... Fiziksel durumum "hayır" dese de, ruh durumum "yapmalısın, söz verdin" modundaydı.

O saatte yapabileceğim en iyi şey, TV'de güzel bir film açmak ve mini bike'm ile pedal çevirmekti. Öyle de yaptım. Film bitti, bir film daha açtım.

Yattığımda 02.30'a geliyordu saat ve yaklaşık 13.500 adım yapmış olmanın dayanılmaz hafifliği ile uykuya daldım.

Sabah gözlerimi açtığımda ilk aklıma gelen; "yaşasın, dün sözümü tuttum" oldu. Güne böyle pozitif başlayınca da -Endorfinime Sağlık :)-  mutlu mesut bir gün geçirdim bugün...

21 gün kesintisiz sürdürebilirsem bu hareketliliği, alışkanlığa döner ve hayatımda kalıcı olabilir mi acaba?

İnşallah diyeyim...


2 yorum:

Anadiyo dedi ki...

valla azminize hayranım.o saatten sonra kimse bana spor yaptırtamaz tabi kendimden başka :) tebrikler.

kirmizipikini dedi ki...

sporu yaparken ertelememek lazımmış. Bu yaşımda yeni öğrendim :)) Daha doğrusu bilipte uyguladım. Her seferinde bir sonraki güne erteleniyor ve o gün de bir iş çıkıyor. O yüzden 2 gündür eve gidip oğlum gelir gelmez biniyorum banda. Bu hafta 4 olacak inşallah :)