11 Şubat 2013 Pazartesi

2. Dönem: 41. Gün (2)

Bu yeşil çorbalı programda, karnım açlıktan guruldayarak yatıyorum genelde; bu gece hatırladım... :)) Olsun, karnım şişlikten patlayacak dediğim günlere sayayım, değil mi?

Bugün ara öğünümü yapmadım çünkü çook sevdiğim bir arkadaşımın doğumgünü için pasta kesildi ve bıçak sırtı inceliğinde bir dilimi, kremasını sıyırarak yedim, yemek zorunda kaldım, saygısızlık olmasın diye... Hâl böyle olunca da, ara öğünümü (yoğurt ve elma) iptal ettim.

Sabah: Klasik kahvaltı (10:00)
Öğle: Brokoli ve tavuk (14:00)
Ara: İnce dilim pasta (15:00)
Akşam: Yeşil çorba (saat 18:00)

Acıktığım için akşam yemeğini erkenden yedim, bu sefer de gece bitmek bilmedi :(

Sulu portakallara içim gitti... Sonra komşudan gelen pasta ve künefe... Bir arkadaşın memleketinden getirdiği baklavalar... Kendi mamulüm havuçlu kekim ve diğer kek çeşitlerim... Antepfıstığı... Hepsi bir yana, havuçlu kekten bir çatal alsam diye niyeti iyice bozdum bir ara, sonra toparladım kafamı ve "dün yedin ve tadını biliyorsun, bozma şimdi..." deyip kendime gaz verdim, tatlandırıcılı böğürtlenli sakızdan bir parçayla sakinleştim. İyi ki bir gün evvel tadına bakmışım...

Yatmaya giderken düşündüğüm şey, sabah olsa da kahvaltı yapsak idi :))

Suyu yine bol bol içtim ama spor yoktu :((




2 yorum:

Anadiyo dedi ki...

selamlar..
kendinizi tutmuşsunuz ne güzel.
yaa akşamlaro biz de 18.30 - 19.00 gibi yiyoruz bişi yemezsem karnım kıyılıo da kıyılıo. uyuyamıyorum.siz nasıl uyuyorsunuz :D ya da benim bahanem mi ne

Terazi dedi ki...

Merhaba :)

Karnımdan garul gurul sesler gelirken, gözlerimi kapadım ve sabah yapacağım kahvaltıyı düşündüm :)

Zor ama imkânsız değil :)

Sevgiler