10 Şubat 2013 Pazar

2. Dönem: 40. Gün

Bugün tatilin son günü... Bulgaristan'dan döndükten sonra, 2 günlüğüne mini bir tatil daha
yapalım diye düşündük. Çocuklar kayak tatili yapalım, Uludağ veya Kartalkaya olsun dediler. Sınav senesi, Allah korusun, risk almaya hiç gerek yok, gurme tur yapalım dedim; G.Antep, Antakya veya Trabzon'a gidelim :)) Kabul gördü fakat olmadı, zaman uymadı.

İşte bu akşam kursağımızda kalan hevesimizi tatmin için, yöresel bir restoranta gitmeye ve hem de yarın başlayacak olan yeni döneme hoşgeldin demeye karar verdik.

Yasaksız ve felekten yeme içmeli bir gün:
  • Geç kahvaltı; çok doyurucu ve yasaksız...
  • Ailecek evde film keyfi; patlamış mısırlı...
  • Arada sütlü filtre kahve; yanında çikolata ve antep fıstığı...
  • Akşam yemeği; başlangıcından tatlısına antep sofrası... bummm!

Evden çıkmadan 1 saat önce gönlümü gezdirirken; hadi dedim kek yapayım... Hafta içinde hem
çikolatalı, hem de portakallı-haşhaşlı kek yapmıştım ve ikisinden de daha vardı daha ama maksat mutfakta olmak ve yeni aldığım kalıpları denemek... Sonunda bosbollll cevizli ve bollll havuçlu kekimi pişirip öyle çıktım evden...

Gece yemek dönüşü çay yaptık ve kimsenin bir lokma yiyecek hali yokken, ben "çatlasam da patlasam da bu misss kokulu harikadan yerim, yoksa yarın kesin diyeti bozarım!" diyerek hiç de ince olmayan bir dilim keki mideye indirdim!

Kısacası; yemek için yaşadım bugün ben... Yarından itibaren ise yeniden yaşamak için yemek moduna geçiş yapıyorum.