7 Şubat 2013 Perşembe

2. Dönem: 37. Gün

Karışık bir gün oldu!

Sabah klasik kahvaltımı yaparken, bir yandan da günü nasıl planlayacağımın hesaplarını yapmaya çalıştım.

Bugün hem misafir kabul etmek istiyorum, hem de okulda bir toplantıya katılmak zorunluluğum var.

Toplantıyla ilgili zamanlama konusunda ileri-geri oynamalar olsa da, sonunda 12.00-13.00 arasında yapılmasına karar verildi. 13.30'da evde olacağım ve misafirlerim de bu saatte gelecek... Daha doğrusu toplantı çıkışı arabayla alacağım ve beraber eve geçeceğiz.

Evdeki hesap çarşıya uyar mı? Uymadı! Toplantı uzadı. 13.45'de annemi aradım, işi bitmiş, bana geliyormuş. Tamam dedim, sen geç, ben de ablaları aldırıp gönderiyorum, siz laflayana kadar ben de gelirim... Sonra araç ayarladım, misafirlerimi aldırdım. Herkes evde, ev sahibi işte... Neyse ki yabancı değiller, olsa da yapacak bir şey yok!

14.30 gibi evdeydim.

Öğle yemeği zamanım geçmiş ve çok açım.

Planım; öğle yemeği için pide ve lahmacun söylemek, ayrıca çiğ köfte ve isteyene öncesinde çorba... Sonra kahve+çikolata ve sonra da çay servisi... Ve ben ilk atışta vuruluyorum, lahmacunla... 1,5 lahmacun ve 4-5 yeşilliğe sarılı çiğköfte...

Sonrasında ipin ucunu tutmaya bile çalışmadığım için, yatana kadar salık vaziyette...

Türk kahvesi ile birkaç çikolata ve truff...

Çayın yanında; 1 ince dilim çikolatalı pasta, 1-2 lokma geceden yaptığım çikolatalı kek, susamlı gevrek ve kendi ekmeğim+annemin yaptığı zeytin ezmesinden hazırladığım kanepelerden 3-4 adet...

Misafirlerin arkasından, bilgisayarı açıp blogları ziyaret ve o esnada 1 kupa çay, 1 dilim kek ve kalan kanepeler!!!

Akşam yemeğinde mercimek çorbası, tavuklu nohut yemeği ve 3-4 kaşık pirinç pilavı...

Yemekten sonra 2 dilim portakal...

Gece çayının yanında kaju ve antep fıstığı...

Gece yatarken şiddetli mide ekşimesi, boğaza kadar çıkan bir mide yanması ve içerilerde derinlerde bir suçluluk duygusu.

Kısaca O-Ha! diye özetlenebilecek bir gün...

Hiç yorum yok: