3 Şubat 2013 Pazar

2. Dönem: 33. Gün (2)

Bulgaristan yolculuklarındaki klasik ilk durağımız, İstanbul çıkışındaki Metro tesisleri ve oradaki tavşan kanı çay molası :) Bu çaya eşlik eden bu sefer BİM marketlerde de satılan bu yağlı gevrekler...



Çok severim kendilerini ama sabah kahvaltısını kuvvetli yaptığım için can çekmesi falan yok.

Bu sefer Edirne'den değil, Kırklareli Dereköy'den çıkış yapacağız. Kırklareli'nde de Edirne Ciğeri yapan çok güzel bir yer var ve bizimkiler tercihlerini oradan yana kullandılar. Ben tavuklu ıspanak yemeğimi yerken, eşim ve çocuklar duble edirne tava ciğerlerini götürdüler; 2 çatal aldım ben de, dayanamadım :)

Bulgaristan'a girdikten 1,5 saat kadar sonra kahve molası verdik. Nestle'nin çikolatalı ve vişneli müslilerinden aldım, kahvenin yanında masum bir seçenek diye...



Kahvenin yanında verilen bisküviden yemedim ama müsli çeşitlerinden 1'er ısırık aldım ve kendimi durdurdum!



Nihayet eve vardık, yerleştik. Aceleyle mutfağı elden geçirip, çayı koydum. Ufaklık biraz acıktığını söyledi ama su böreği değil, çiğ köfte istedi. Sofrayı kurunca diğerleri de katıldı. Aslında orada hemen süt ve herbalife'ımı yapıp içsem, tuzağa düşmeyeceğim ama öyle yapmadım. Sofrayı toplarken,  4 mü 5 mi çiğköfteyi kıvırcığa sarıp yedim. Bira ara pişman olacak gibi oldum ama sonra lavaşsız yedim diye kendimi affettim!

Ve asıl kendimi takdir ettiğim anlar...

Karşımda Leslie varmış gibi; biraz ondan esinlenme, biraz doğaçlama, biraz yerinde yürüyüş, biraz dans karışımı bir kareografi ile adım sayımı 10.000 yaptım...


Hiç yorum yok: