3 Şubat 2013 Pazar

2. Dönem: 33. Gün (1)

Günlerden pazar ama uyumak yok!

Çünkü hem 1 ve 3 numaraların dersanelerinde deneme sınavları var ve erken çıkmaları gerek ve hem de bugün 3 günlüğüne Bulgaristan seyahatimiz var, hazırlanmam lazım.

Önce büyük oğlumu kaldırdım, O kahvaltısını yaptı, çıktılar babasıyla.... O esnada küçük kahvaltısını bitirdi, büyüğü metroya bırakıp gelen baba, bu sefer küçüğü dersanesine bıraktı. Babamız dönünce, ortancayı da kaldırdık ve kahvaltıya oturduk.

Dünkü semt pazarı maceramdan geriye kalan, şu masadaki şahane görüntü; peynir ve zeytin çeşitleri, tazecik rokalar, maydanoz, dereotu, körpecik kıvırcıklar ve sol el yüzük parmağımdaki uyuşukluk! Evet, sol elimin yüzük parmak ucu dünden beri uyuşuk ve geçmedi. Nasıl yüklenmişsem o elime ve parmağıma artık!

Neyse; harika bir kahvaltı yaptım; ekmek ve zeytin ölçülü ama peynir ve yeşillik değil... Hatta ekstradan ceviz de yedim, listemde olmamasına rağmen... Olsun; bugün kahvaltıyı kuvvetli yapmayı, öğle yemeğimi normal şekilde yemeyi fakat ara öğünü atlamayı ve akşam yemeğini de süt ve herbalife ile yapmayı planlıyorum.

Kahvaltı sonrası hazırlıklara başlıyorum. Evde kalacağımızdan, kahvaltı için gerekli yiyecekleri hazırlıyorum. Yol için meyve, meyve suyu, kuruyemiş, tuzlu gevrekler, tatlı kurabiyeler... Hatta eşim çiğ köfte ve su böreği de hazırlatmış; hem kendimize, hem hediyelik :)

Esas hazırlığı kendim için yapıyorum çünkü yarın 5. haftanın son günü ve kahvaltıda sadece süt ve herbalife var, sonrasındaki öğünlerde ise et ve salata veya sebze... Salı sabahı ise tartılacağım. Çok zor bir sınav bekliyor beni, hem bugünkü yolculukta ve hem de pazartesi günü... Eşimin ısrarlarından kurtulabilirsem, kendi irademle ilgili sorun yaşamam diye düşünüyorum ya; bakalım hayırlısı...

Yanıma hem mutfak tartmı, hem baskülümü alıyorum ilk olarak... Sonra gramı gramına tartarak hazırladığım yemeklerimi küçük Tupperware kaplara koyup, stretcliyorum. Bugün öğle yemeği olarak ıspanak ve tavuk, yarın öğle için buharda brokoli+tavuk ve akşam için de ıspanak yemeği ve ton balığı... Ayrıca yağsız süt ve herbalife... Vitamin ve Ca-Sandozum... 1 Lt.lik şişemde suyum, bittikçe dolduracağım, ölçümü bilmek için önemli... Yeşil çay çeşitlerim... Cebimde adımsayarım ve hatta 1'er kg.luk dambıllarım :))

Küçük oğlum dersaneden döner dönmez yola çıkıyoruz. Büyük oğlanı dersanesinden alıp, devam edeceğiz...

1 yorum:

mariposa dedi ki...

Mükemmelsin gerçekten azmine hayranım...