2 Şubat 2013 Cumartesi

2. Dönem: 32. Gün

Bugünü kendime ve aile ziyaretlerine ayırdım.

Sabah kahvaltı sonrası, planlamamı yaptım, öğle yemeğimi ve ara öğünümü yanıma alıp çıktım dışarı.

Önce kişisel bakım randevum, sonrasında anneannemi ziyaret ve annemle kahve keyfi... Öğle yemeğimi de burada yiyip, vedalaştım. Gitsem mi, gitmesem mi diye kararsız kalsam da, hadi bir uğrayayım dedim ve semt pazarına girdim. Amacım hemen pazarın başından biraz yeşillik almak ve çıkmak... Tabi ki öyle olmadı!... Her seferinde bir şey almayacağım nasılsa diye pazara girip, kollar uzamış bir şekilde pazardan çıkmak artık benim klasiğim oldu! Ay bu ne güzel, şu ne taze, marketde bulamam şundan çokça alayım derken, pazardan çıktığımda ağlayacaktım neredeyse... Yahu daha belin tam iyileşmedi, nene gerek böyle alış-veriş! Eşimi aradım, araç gönderdi ve aldığım erzakı eve gönderip, ben programıma devam ettim.

Sırada ablamlar var; manevi ablamlar, uzun zamandır ziyaret edememiştim. Bir yandan sohbet ettik, bir yandan ara öğünümü yaptım. Sonrasında onlarla da kahve keyfi yapıp ayrıldım.

En son kuaförüm... İlk defa randevusuz gittim ve kalabalık! Neyse ki hemen aradan aldılar da çok beklemedim. Akşama bir öğretmen arkadaşımızın nişanı var, sadece fön çektirdim.

Kuaförden çıkıp eşimi aradım, merak etmesin diye... Niyetim eve kadar yürümek ve 10.000 adımı tamamlamaya çalışmak ama eşim bırakır mı; geldi aldı sağolsun!

Nişan 20.00'de. Eşim gelmeyecek, genelde eşler katılmayacağı için ısrarcı olmadım ben de... Ev halkı yemeğini yedi, sonrasında hazırlandım ve çıktım.

Tüm gün programa tam uyumdan sonra; akşam yemeğimde sadece et ve salata olması lazımken, maalesef küçük deliklerle kapadık geceyi; kısır, haydari, beyaz peynir, az dolma içi, 3/4 börek, fırın patates, pasta... Oldu, yapacak bir şey yok!

Adım sayarımı 10.000'e tamamlayıp yattım...

Hiç yorum yok: