29 Ocak 2013 Salı

Günler Şaşmış!*

* Bu yazı kendime not diye yazdığım bir yazıdır, detay bir bilgidir, okumasanız da olur :)))

* * *

Ben harikayım!
:)

Her gün yazamıyorum. Bazen toplu halde, 2-3 günlük hatta haftalık yazıyorum, bazen de geriye dönük yazdığım oluyor.

Dün, bu geriye dönük yazmalar esnasında farkettim ki, program tarihlerimde sapma var.

Nasıl?

Attğım başlık;

2. Dönem: 29. Gün
Tarih: 29.01.2013

Yani bu demek ki, Ocak 1, ben bu programa başlamışım.

Halbuki, değil!

2 Ocak'da başladım ben, yani çarşamba...

Her çarşamba hafta başım olması gerekirken, ben bunu nasıl yaptıysam hafta başımı Salı gününe kaydırmışım.

İlk haftada olmuş bu, dolayısıyla da 3 hafta/21 gün  yapmamgereken Normo-Protein diyetimi 20 gün yapmış oldum!

Yani tek zararım normoproteine olmuş ama yapacak bir şey yok!

Hiç yorum yok: