26 Ocak 2013 Cumartesi

2. Dönem: 25. Gün

Dün okuldan çıkınca, aylardır ertelediğim dişçi randevuma gittim. Aslında bana kalsa, biraz daha sağ üst taraftaki dişsiz görüntüyle yaşayabilirdim ama küçük oğlumun "anne, beni ne zaman dişçiye götüreceksin?" diye sitemli hatırlatmaları sıklaşınca, mecbur kaldım randevu almaya...

Sonuçta oğlumun kontrolü bitti, diş temizliği yapıldı. Sıra bana geldi ve tedavinin ilk adımında beklenen son, o dişim için geldi ve çekildi dişim... Önce çekindim,  ertesi gün yoğun toplantılarım var ve ya yüzüm şişerse diye... Önlem olarak çekimden 2 gün önce antibiyotik alınabileceğini, sonra çekime gidebileceğimi söylese de diş hekimim, o koltuktan kalkınca kimbilir bir daha ne zaman geri dönerim diye düşünüp, kendime pek güvenmediğimden; beklemeyelim, çekelim dedim.

Sağ dudak ve yanak uyuşuk ayrılırken klinikten, 3 hafta sonrası için rendevulaştık. Akşama bir ağrı kesici almam, herhangi bir komplikasyon olursa haberleşmemiz, yüzüm şişerse de antibiyotiğe başlamam konusunda tembihlendim...

Bu arada, değişim-dönüşüm yolculuğumun başlangıç dönemleriydi sanırım en son görüştüğümüzde kendisiyle ve "nasıl zayıfladığım" konusunda sohbet etmiştik. Dün de bendeki farkın iyice belirginleşmiş olduğunu söyleyince; Mehtap Hoca'dan bahsettim, yeni gruptan, oluşan sinerjiden... Blog adresini, yayınlanan 2 listenin linklerini ve hatta listelerin word halini göndermek için söz verdim, gönderdim de... Aslında çok ama çok tatlı genç bir hanım kendisi ve bence hiç de fazla kilosu yok ama herkes kendini daha iyi bilir tabii...

İstiyorum ki, kim bu dertten muzdaripse, ben ne yapacağım diye düşünüyorsa; yol da var, çözüm de var, umutsuz olmasın. Tabi -doktor da olsa- internet üzerinden birisinin önerileri ile zayıflamak fikri başta tuhaf gelebiliyor insanlara... Burada kişilere düşen; okumak, okumak, okumak ve araştırmak ve akıl süzgecinden geçirmek, sonra da karar vermek. Kısacası emek vermek! Birisi dedi diye değil, aklına ve mantığına uyduğu için o yola girmek...

* * *

Cuma gecesi sorunsuz geçti. Sadece akşam yemeği yiyecek iştahım da yoktu, halim de... Ben de 1 bardak yağsız süt ve herbalife karışımı hazırlayıp içtim. Bu arada öğrendim ki; sabah kahvaltıda 1,5 kaşık toz kullanıyorum, öğle ve akşam ise bu ölçü 2 kaşık olmalıymış...

Bugün tüm toplantıları tamamladık. Aralardaki ikramlardan hiç almadım, sadece kahve ve su içtim. Öğle yemeği zamanı gruptan ayrıldım, (zaten alıştılar artık yemeğimi yanımda taşımama ve ayrı yememe) ve boş bir sınıfa girerek termosta götürdüğüm yemeğimi yedim.

Akşam üzeri eve dönünce kardeşim aradı, pazar için sinemaya gidelim mi diye... Harika, önce yemek yeriz, sonra sinemaya gideriz; hem karneleri de kutlamış oluruz...

Biletleri aldım internetten, saat 18.45'e...

Fakat gece yatmadan önce sağ tarafımda bir ağrı... Mide mi, karın ağrısı mı anlamadığım ayrıca bir ağrı... Böbrek mi, üşüttüm mü, idrar yolları mı, vs... düşünceleriyle sarındım, sarmalandım, ayaklarıma sıcak su torbaları koydum ve yattım...

Hiç yorum yok: