14 Ocak 2013 Pazartesi

2. Dönem: 11-12-13. Günler

Ben bu toplu yazmalara iyi alıştım sanırım.

Cumartesi ve Pazar yine evdeydim. Pazar günü okulda kahvaltı vardı ama gidemedim. Hem belimden dolayı uzun süre oturamıyorum, hem de şu anda kahvaltı yapmadığım için ortama uyamayacağımdan evde kaldım. Bilgisayarda işlerim vardı, onları tamamladım. Sinema keyfi (yanında maalesef patlamış mısır olmadan ):) yaptım...

Bugün ise uzun bir aradan sonra tekrar iş hayatı... Yaklaşık 1 aydır, toplamda 3 ya da 5 gün gidebildim okula... Home Office sistemiyle götürdük bir yere kadar ama işin başında olmak da gerekiyor. Zaten eşim de sitem etmeye başladı, emekli olmak istiyorsun galiba diye... Yok canım öyle bir niyetim, benimki sadece küçük bir molaydı...

*

Sporsuz diyet olmaz ama ben ısrarla böyle devam ediyorum. Bakalım önümüzdeki günlerde aramızdaki buzlar kalkacak mı?

Bu arada geçen gü aldığım Voit'ın Mini Bike'ı eşim kayınvalidemlere çıkardı (üst kattalar da...:) Kireçlenme ve hareketsizlik için oturdukları yerde onlara masaj yaptırdı :) Çok hoşlarına gitmiş, bu modelin motorlusunu alalım onlara diye düşündük. Aynı sistem, sadece elektrikli ve pedalları sizin yerinize makine çeviriyor. Tabi biraz da fiyat farkı var.

Siparişimi verdim, alet geldi, kurdum ve götürdük kayınvalidemlere... Onu bırakıp, kendiminkini alacağım. Fakat denediklerinde, benim mini bisiklet daha pratik geldi onlara... Hem elektrikle uğraşmıyorlar, hem de en hafif düzeyde bile yapsalar, hızı biraz fazla geldi. Ayrıca durdurmak için düğmeye bas; aç-kapa uğraşmak zor oldu. Kısacası, paraya kıyıp kendime almadığım bisiklet, döndü dolaştı yine beni buldu :)) E, kısmet işte!




Hiç yorum yok: