8 Ocak 2013 Salı

2. Dönem: 1. Hafta Bitimi / Tartı Günü

Yeni programıma başlayalı 1 hafta geride kaldı yine...

Bu programı 3 hafta yapacağım diye yola çıktım ve normalde program bitimi tartılmaktı niyetim... Fakat son tartı günüm ki yeni yılın ikinci günü idi, tartıdaki rakam "offf!" dedirttiği için; bugün tartılayım da moralim düzelsin dedim.

Ve düzeldi de...

Şimdi şu tartı fotoğraflarına bakıyorum ve "bir insan bünyesi nasıl bu iniş çıkışı kaldırır, yazık değil midir?"  diye üzülüyorum.

Sık kilo alıp vermek en başta kalbi çok yoruyor derler bilirsiniz... Kalbimi bilmem de gönlümün yorgunluğu da bundan olabilir mi acep?

21 Ekim...

7 Kasım...

9 Kasım...

19 Kasım...

1 Aralık...

6 Aralık...

12 Aralık...

17 Aralık...

24 Aralık...

30 Aralık...

1 Ocak

2 Ocak



ve bugün, 8 Ocak... 
Tartı devamlı error verdi, kayıt yapamadı. O da şaşırdı herhalde bu çıkış ve inişlere... 
Fakat sonuç 100-200 gr. fazlasıyla şu:



Yani 24.12.12'deki;  en son gördüğüm, en düşük kilodayım şu an...

Böyle devam edersem; Normo-Proteinim Pogramımı bitirmiş olarak 22 Ocak'ta tartılacağım 
ve inşallah 70'li rakamlarla buluşacağım...



4 yorum:

InceBelliFevkalade dedi ki...

Cok sevindim. Sadece iki kilo kalmis, en dusuk kilona ulasmaya. Insallah tez zamanda 70li kilolarda olacaksin, insallah.

Ben de ayni seyi dusunuyordum. Bu inisler cikislar kesinlikle kotu bir seylere sebep oluyordur diyordum ki, kalbi mi yoruyor mus? :(

Ne olacak Allah'im boyle:( Kalbimi bilmemm ama, benim psikolojim al-ust oluyor:(

Adsız dedi ki...

Günaydin, terazim .... vallah sade senin tartin sasirmadi.... ben bile ... simdi kilon kac? 84,1 +100-200gram .... demi! yani bir haftada 6kg mi verdin? :-) sana cok güzel bir gün gecirmeni dilerim by Meltem

Terazi dedi ki...

Gerçekten de öyle canım ya :) Şimdi sen yazınca baktım, 30 Ağustos'da ben de kendi zafer bayramımı kutlamışım aslında 82.4 ile... Fakat bir daha da kendisinden haber alınamamış!
"Kısacık" bir aradan sonra, yine hedefe kilitlendim ve dün tartıda 8'lerle başlayan rakamları son görüşümdü diye umuyorum :)

Evet dün yumuşak yazdım ama bu sık kilo alıp vermenin kalp krizi riskini arttırdığı söyleniyor !!! Mazallah "hık" diye gitmek var işin ucunda !!! Bunu bile bile "3 al-5 ver" sistemine devam eden beni ayrıca kutluyorum!

Terazi dedi ki...

Meltem'cim nerelerdesin? En son "takip ettiğim bir program, listem yok, o yüzden yazmıyorum" demişsin blogunda... Fakat blogdan uzak kalınan zamanlarda bir türlü sisteme giremiyor insan ve uzaklaştıkça uzaklaşıyor. Bence yaz yine vaktin oldukça canım... Hazır olma duygunu tetikleyecektir :)