10 Aralık 2012 Pazartesi

2. Dönem Hazırlık: 8. Gün

Aşağıda okuyacaklarınız bir terazinin kararlı kararsızlığını ne kadar anlatabilir acaba?

Bu sabah kalkınca niyetim Eminönü'ne gitmekti, Çarşamba ve Pazar günleri için yapacaklarımla ilgili eksik malzemelerimi almak için...
Sonra hava soğuk, keyfim yok, internete bakayım dedim.
Biraz internete baktım, "yok en iyisi gideyim Eminönü'ne, oradaki dükkanları gezeyim, araştırayım, alayım geleyim..." diye karar verdim.
Tekrar vazgeçtim çünkü uygun fiyatlı bir site buldum. İstediğim ürünleri sipariş listesine girdim, beklemeye aldım, biraz daha internetten araştırayım dedim.
Devamlı alışveriş yaptığım Yüksel Ticaret web sitesini yenilemiş, çok da güzel olmuş, artık internetten de sipariş alacaklar fakat henüz fiyatları girmemişler. Telefon açtım, bazı ürünler için fiyat aldım...
Tekrar döndüm sipariş verdiğim siteye. Fiyatları karşılaştırdım ve en sonunda kararımı verdim :)

Kafa kafaya gelen ve ayrıca ağır olan ürünleri internetten sipariş verip, böylece peşin fiyatına taksit yaptırdım. Kargo da ücretsiz olduğu için, avantajlı bir alışveriş oldu bence. Üstelik de site, internetten sipariş verenlere hediye gönderiyormuş :)

Fakat Eminönü düşüncemden de vazgeçmedim :) Yarın gidip, internette bulamadığım birkaç kalıba bakacağım. Alışveriş bahane, Eminönü şahane aslında...

Bu arada, hem bu alışveriş mevzusu, hem de işle ilgili internette acil yapılacakların peş peşe gelmesi sebebiyle; öğle yemeğimi saat 15.00'de yedim. Ve inanamadım ama ben bugün hiiiiç acıkmadım.

Galiba Normo-Protein, ikinci haftada kendini gösterecek.

Yarın uzun uzun yürüyecek olmam sebebiyle, ayrıca mutluyum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,90 gun diyeti aklimi celiyor ama bu konuda pek kaynak yok maalesef. Tamamladim diyeni okumadim daha. O yuzden detaylari hakkinda bir fikir edinemedim.
Nisasta,karbonhidrat vs gunlerinde pisirirken ne kadar yag ekleyebiliyoruz? Ya da protein gununde?

Terazi dedi ki...

Merhaba,

Dediğiniz gibi internette bu diyetle ilgili özellikle Türkçe kaynak ben de bulamadım. Fakat eşimin yurtdışındaki ortaklarının eşleri yapıyordu bu diyeti ve ilk olarak da onlardan duymuştum. Eşlerinden dinlediğim kadarıyla, diyeti tamamladılar ve birinin 20 kilo verdiğinden bahsettiler. Ben onların yalancısıyım :)

Kendi deneyimimden bahsedecek olursak, ben keyif almıştım fakat eğer fazlaca sosyal ortamlarda bulunuyorsanız, zorlanırsınız. Bu etiketle yazdığım yazılarda da göreceksiniz, mesela balık sofrasına davetlisiniz ve o gün meyve-vitamin gününüz :( veya sadece su içme gününüz... Zor oluyor gerçekten!

Yağ oranlarına gelirsek, aslında bu sadece bu diyet için değil, tüm yaşam için ilke olacak bir kural. Yağa evet ama mümkün olduğunca az; mesela öğün başına en fazla 1 tatlı kaşığı z.yağ yeterli. Z.yağ yerine 2-3 ceviz, 7-8 fındık veya badem, 4-5 zeytin de olabilir...

Kolay gelsin her neye karar verecekseniz :)