9 Aralık 2012 Pazar

2. Dönem Hazırlık: 7. Gün

Dün akşam oğlum kurstan geç çıkacaktı. Dolayısıyla, yemek saati gecikecek diye ben yemeğimi saat 18.30 gibi yedim; etli mantar sote...

Ev halkı saat 20.30'da yemeğe oturdu, ben de servisle meşgul oldum. Fakat yemeğin sonlarına doğru  dayanamadım; 2-3 çatal taze fasulye, 2 çatal mantar sote, 1 lokma tavuk ızgara ve 2 köfteyi de kendime servis yaptım. Fasulye ve mantar içindeki domates, yağ oranları ve gereksiz saatteki bu yeme hoş değil tabii...

Üstelik yemek sonrası da etrafta gezindim durdum, kendimi avutmak için... Ca-Sandozumu içtim, naneli sakız çiğnedim, yeşil çay üstüne yeşil  çay içtim.

Bu işte bir tuhaflık var. Demek ki öğünlerde yediğim miktar bana yetmiyor. 6. Günde artık acıkmamam lazım. Mümkün olursa, bir bilene danışmalı. Olmadı, miktarları arttırmalı.

Ve bugün Pazar. Kendimize vakit ayırıp, kendimizi iyi hissettirecek ne varsa onu yapmalı.

Ablam bir spor salonu ile görüşüyor iki gündür. Fiyatlar biraz tuzlu ve ayrıca zaman bulabilir miyim diye tereddüt ediyorum. Zira o kadar para verip gidemezsem içime oturur. Diğer taraftan profesyonel hocalarla çalışmak, motivasyon ve disiplin için çok iyi gelecek, onun da farkındayım. Bakalım, kısmet...

Zaman çok hızlı akıyor. Normo-Protein'e başlayalı 1 hafta bitiyor bile. İkinci haftanın daha kolay geçmesini bekliyorum normalde fakat diğer taraftan zor da bir hafta olacak. Çünkü 12.12.2012'de  büyük oğlum 18.ine basıyor inşallah. Bununla ilgili programlarımız olacak. Oğlum yatılı okuduğu için ve doğumgünü de Çarşambaya geldiği için; o akşam yurttan alıp dışarıda yemek yiyelim, sonra eve gelip pasta keselim dedik. "Oğlum hafta sonu da dışarıda arkadaşlarınla kutla istersen" dedim ama O istemedi! Evde olmak istiyormuş. Benim bütün çocuklarım ev kuşu! 16 Aralık Pazar, akraba-eş-dost, sevdiği herkesi eve davet etmemi istedi. Şimdiden davet telaşı sardı beni de... :)

Ayrıca 13.12.2012 -dünkü tablomda da yazdığım gibi- "artık bu son!" yürüyüşüne başlamamın yıldönümü... O sabah bir yıldönümü tartılması yapacağım :)

Kısacası sınavlarla dolu bir hafta beni bekler !

Güzel bir Pazar ve akabinde sağlıklı, mutlu, başarılı bir hafta dilerim herkese...

Hiç yorum yok: