30 Aralık 2012 Pazar

2. Dönem Hazırlık: 28. Gün

Neredeyse 10 gün olmuş yazmayalı...

Benim terazi ruhum dalgalandı da durdu son 10 gündür...

Geriye dönerek gidelim mi?

22-23 Aralık / 2. Dönem: 20-21. Günler


Büyük oğlumun okulu ara tatile girdi. 10 gün evde. Ayrıca üniversiteye bu yıl başlayan yeğenimin okulu da tatil, bizde misafir. Ben anne ve hala olarak mutfak kuşu; ne yapsam, ne yedirsem diye... Çocuklar mutlu, ben mutlu... Şimdilik diyette sıkıntı yok, yapıyorum ama yemiyorum.

24 Aralık / 2. Dönem: 22. Gün


Tarih 24 Aralık 2012. Bu tarih normalde normo-proteini sonlandıracağım ve tartılacağım gün olarak kayıt altına alınmıştı. Tartıldım ve çok şükür yine 85'in altındaki sayı ile buluştum: 84.1 kg.

Normo-proteini 1 hafta uzatmaya karar verdim. 31 Aralık sabahına kadar devam edecek, 2 Ocak itibariyle de farklı bir programla yoluma devam edeceğim.

Belim ağrıyor, evdeyim... 2 Ocak'a kadar rapor verdim kendime :)

 

25 Aralık / 2. Dönem: 23. Gün


Sabah ve öğle öğünler programa uyumlu...

Öğleden sonra kurabiye ve kek yaptım. Tadına da baktım. Hata!

Akşam öğünü programa uyumlu...

26 Aralık / 2. Dönem: 24. Gün


Sabah, öğle ve akşam öğünler programa uyumlu...

Akşam çayın yanında, yaptığım tatlıdan bir tabak yedim.
 
Hatalar ardarda gelmeye devam ediyor.

27 Aralık / 2. Dönem: 25. Gün


Sabah kahvaltımı süt ve herbalife ile yaptım.

Öğleyi hatırlamıyorum ama akşam maalesef hem yemekte, hem sonrası delik deşik oldu!

 

28-29-30 Aralık / 2. Dönem: 26-27-28. Günler


Sabah kahvaltımı hâlâ süt ve herbalife ile yapıyorum.

Fakat öğle ve akşamlarda özgürüm.

Artık söz bitti...

Mutfaktayım, çok keyifliyim; pişiriyorum, ikram ediyorum, hediye gönderiyorum ve ok yaydan çıktı, hiç çekinmeden yiyiyorum.

Bu sabah tartıldım. Beklediğim gibi, kilo almışım; 1 haftada +2.6 ile  86,7 kg.

Öyle keyifliydi ki, hiç umurumda değil desem...

 



Hiç yorum yok: