4 Aralık 2012 Salı

2. Dönem Hazırlık: 2. Gün

Dün akşam yemek sonrası zordu, hem de epeyce... Bozmayı hiç düşünmedim ama hesapsız yemeye öyle alışmışım ki, bir an önce yatsam da sabah olsa diye düşünmedim de değil.

Dün kurutma makinesi için servise çok geç geldiler, dolayısıyla evde kaldım ve birikmiş ne kadar iş varsa yapmaya çalıştım. Öyle yoruldum ki, bugün bile bacaklarımda ağrı vardı. Epey hamlamışım demek ki... Bu sabah işe çok erken gidip, akşam da toplantı sebebiyle geç çıkınca, bir de bacakların ağrısı geçmeyince (ba ba ba, ne çok bahanem var!) spor yok. Yarına inşallah. Yürüyüş  yapıyordum ne güzel, hem de aralarda hızı düşürüp arttırarak, interval koşmalı falan... Tekrar düzenli başlayabilsem. A, bu arada yeni bir alet aldım, onu tanıtacağım size. Artık hiçbir şey yapmasam da; otururken, TV izlerken pedal çevirebiliyorum.

Dediğim gibi dün akşam yemekten sonra zorlanınca, bugün multivitamin desteği almaya karar verdim. Ayrıca Ca-Sandoz... Fakat potasyum preparatının şekersiz-glikozsuz olanını bulamadım, aratıyorum. Multivitamini sabah, potasyumu öğle, Ca-Sandozu da akşam yemekten sonra alıyordum. Özellikle öğle ve akşam yemek sonrası tatlı niyetine iyi geliyordu bu destekler :)

Yarın 3. günü tamamlayıp, 4. gün sabahı tartılacağım. Şişlikler biraz inmiş, bu da tartıya yansımış olur ve yüzler biraz güler mi acep?


4 yorum:

hulyalar dedi ki...

takipteyim seni terazi.yenidne baslamana cok ama cok sevindim.senin tam yazin baslarinda bulmustum,ohh dedim ne guzel nerdeyse benle ayni kilolarda biri..85lerdeydim o zaman.sen biraktin,benimde bahanem coktu.simdi ben bugun itibariyle 77.7dim.yeniden baslaman bana yeniden guc verdi.hep yaz.

ömür dedi ki...

4.günün sonunda istediğin sonucu tartıda görürsün umarım,spor benimde eksiğim yapabilsek süper olur

Terazi dedi ki...

hülyalar merhaba,

Bahanelerin varmış ama bak ne güzel 3 adet 7'yi yan yana getirmeyi başarmışsın :) Darısı 6'ların buluşmasına, sonra 5'lerin :)

Evet, bir duraklama dönemi geçirdim. Gerileme evresine giriyordum ki aklım başıma geldi. Buradayım, finali hep beraber yapacağız inşallah.

Sevgilerimle

Terazi dedi ki...

ömür merhaba,

Spor olmadan olmuyor, biliyoruz ama ah! bir de hayatımıza geçirebilsek...

O 2,5 ayda yaptığım spor ki o bile çok düzenli değildi, yine de oldukça toparlamıştı beni. Bir de benim gibi "armut" tipli olanların kaçarı yok o fazlalıklardan kurtulması için...

N'apsak da kendimizi gaza getirsek acaba?