12 Aralık 2012 Çarşamba

2. Dönem Hazırlık: 10. Gün

Sabah uyanınca "ben bugün tartılmalıyım" dedim. Çünkü gönlü bayır aşağı olan biri olarak, bu akşam başıma gelecekleri biliyordum ve çoktan kabul etmiştim. Adana Mutfağı'na gidip , sadece et+salata yemek gibi bir beklentide olmak kendimi kandırmak olacaktı. Bu yüzden, normalde tartılacağımı ilan ettiğim gün yani yarın yerine, bugün tartıldım:

Sonuç: 85.6 kg.

Güzel! Gayet iyi gidiyor. Fakat gelecek günler biraz riskli. Bunu tüm gün, pazar günü menüsünü oluşturmak için internet taraması yaparken anladım. Uyguladığım normo-protein programında 1 çatal dahî "yasaklı yiyecekler"e izin verilmezken; misafirlerime hazırlayacağım yiyecekleri, tatlarına bakmadan nasıl hazırlayabilirim, nasıl sunabilirim sorusu dolandı durdu kafamda! Kendi damak zevkimden başkasına da güvenemem ki ev halkından bu konuda yardım alayım... Gelecek günler bu sebeple "eyvah, eyvah!"...

Tüm günü, dediğim gibi bir yandan pazar günü menüsü için internet taraması yapmakla, bir yandan da akşam için hazırlanmakla geçirdim.

Pazar gününe zaten pasta yapacağımdan bu akşama pasta değil fakat pasta görünümlü ve mum dikebileceğimiz bir şey yapmak istedim ve profiterol kulesi yapmaya karar verdim. Yanında da tuzlu kurabiye... İşin bu kısmını hemen geçiyorum. Diyet blogunda yemek tarifi verecek değilim :)

Programıma gelirsek;

Sabah ve öğle öğünlerimde programıma tam uyum. Fakat akşam yemeğinde koptum.

Üzgün falan değilim. Bilakis, eğer o sofradakilerin tadına bakmadan kalksaydım üzgün olacaktım.

Neyse; eve döndük, doğumgünü seramonisini yerine getirdik, vs..vs...  Kimsenin bir lokma yiyecek hâli olmadığından, usulen profiterolden birer çatal alındı, tuzlu kurabiyenin tadına bile bakılamadı.

Gün bitmeden bu günün anısına kendime bir blog hediye ettim; şimdilik tarif defteri olarak kullanacağım ama ileride paylaşıma da açabileceğim bir mutfak olacak orası...

Sevgili Mehtap Hoca'nın dediği gibi; zaman gelecek, artık kiloyu konuşmayı bırakacağız. İşte o zamanlarda buluşacağımız, konuşacağımız başka başka şeyler olacak. Belki de o günlere hazırlık yapmak lazım bugünden...

Hiç yorum yok: