2 Kasım 2012 Cuma

Before-After

Çook eğlendim :)

Ben Ömür'ün blogunda gördüm.

Ömür Nagihan'dan...

Nagihan da Anne Kaz'dan...

Teşekkür ediyorum, çok faydalı bir program :)  Hayallerin "sanal da olsa" ete kemiğe büründüğü, çıktılarının buzdolabına yapıştırılabileceği ve mutfağa her gidişte "hangisi olmak istiyorsan, seçimini öyle yap" diye sana mesaj verecek bir "Before-After" programı  :))

Program burada.

Ağırlık çevirmek için buraya, uzunluk çevirmek için şuraya gidebilirsiniz...

İşte benim Before-After fotolarım:))

 

 
 
 
 
 
 
Aslında arka fon tam da "yiyemediklerimin değil, giyemediklerimin derdindeyim" bloguna yakışacak gibi (aslında çok da seçenek yoktu ya...) ;)
 
O zaman, hadi sizden de bekliyoruz before-after'larınızı; blogger arkadaşlar :))
 
 



2 yorum:

... dedi ki...

Arka fona bayildim:)
Ben de yaptim sizde gordukten sonra. Ama bana goruntum hic gercekci gelmedi:)
Nagihanin da dedigi gibi, sarkmalari hesaba katmiyorlar:)

Terazi dedi ki...

Çaktırmasana InceBelli'm yaa :)

Ben "before" halime bile tav olabilirim valla! Çatlakları geçtim, ne sarkma, ne selülit; cillop mu denir, ne denirse işte ondan :)))

Ama "after" daha çıtır ve cillop :)) Ondan olsun pliizz!!!