17 Ekim 2012 Çarşamba

Etkinlik...



Çok çalışmamdan şikayetçi eş, dost, akraba ve kendim için, "Haftada veya on beşte bir" etkinliği yapmaya karar vermiştim doğum günümde. Duruma göre "Haftada veya onbeşte 1 günü sevdiklerime ve sevdiğim şeyleri yapmaya ayıracağım" prensibiyle çalışacaktı bu etkinlik.

Bu haftadan başlayarak da uygulamaya koydum:

İlk randevum, eski ama eskimeyen dostlarla... Program yapmışlar, ben de dahil oldum ve IKEA'ya gittik. Benim ekstra çıkan bir işim sebebiyle gün ortasını buldu çıkmamız ve kitaplar ile sinema kısmını iptal etmek zorunda kaldık ama yine de; yemek, alışveriş, kahve molası, yine alışveriş... ile son derece keyifliydi.

Haftaya bayram olduğundan muhtemelen herkesin işi olur, kimselerle toplanılmaz. Bizim bayram programı henüz belli değil. Evde olacaksak, misafir hazırlığı yapmalı. Hatta baklava değil ama ananemin yaptığı eski zamanlardan kalma müthiş lezzet "oturtma" yapsam, annemi de çağırıp... Sonra börekler açıp, dolma da sarsak. En başta çocuklarım bayılır :)


Bu aralar yine mutfağa olan aşkım kabardı. Yeni tarifler denemek, pişirmek, yedirmek istiyorum; pastacılık&kurabiye atölyesi, makarna atölyesi, g.doğu mutfağı atölyesi yapmak istiyorum meraklısı arkadaşlarımla... Mesela ayda bir buluşup, "mutfak" etkinliği yapmaktan ne çıkar diyorum bir yandan, bir yandan da başlarsam ipin ucunu kaçırırım diye vazgeçiyorum.

(Kızgın iç ses: Yok, bayram sonrası Lam'ı Cim'i yok artık bu işin, nerede kalmıştım deyip yola koyulman lazım! Hem pişir, hem yeme; olur mu? Olmaaz! O zaman bu hayal başka bahara diyeceksin canım...)

Bu arada Meltem'in sayfasında görüp, tamam ben de varım dediğim etkinlik için bir not ekleyeyim:


Meltem'in sayfasına yorum bırakırken aşka gelip, "31 Aralık'da 6'lı rakamları görürüm, yani 15 kilo veririm" diye yazmıştım. Yaklaşık 80 gün vardı önümde ama bir türlü konsantre olamayınca, -bayramı da çıkart- şimdi kaldı 60 gün! 60 günde 15 kilo vermeye ise hayır! Bu çok fazla!

26 Mart 2013'de programımı bitirdiğimde vermeyi hedeflediğim rakam neredeyse bu ve bu hedef için de yaklaşık 5 ayım var önümde... Kasmaya hiç gerek yok!

Kısacası 31 Aralık'a kadar 15 kg. verme taahhütüm geçersizdir!

Etkinliğe katılmak için, "31 Aralık'ta kaç kilo olurum" diye bir hedef koymam gerekirse, hmmmm; 70'ler deyip, işi yuvarlayalım mı?

:))

2 yorum:

Unknown dedi ki...

ZAMANA YAYIP KİLOLARIVERMEK DAHA KALICI OLMASINI SAĞLAR BENCE.HIZLI VERİLMESİ SAĞLIKLI OLMAZ DİYORLARYA

... dedi ki...

Etkinligimiz ise yarayacak insallah. Herkesler incecik olacak:)

70 li kilolar gelse, gerisi corap sokugu gibi gelir. Insanin inesi geliyor cunku.