3 Ekim 2012 Çarşamba

Çalış, çabala...

Dün başladığım detoksum, bugün akşam yemeğine kadar başarılı bir şekilde devam etti.

Fakat akşam üzeri, işten sevdiğim bir arkadaşım konuşmak, dertleşmek isteyince; akşam evdeki probiyotik yoğurtlu, nohut ve kepekli pirinçli, sebzeli yemeğimin yerini kıymalı/kaşarlı pide ve ayran aldı    :(

Eve gelince de yeşil çay veee 1,5 cevizli sarma  :(

Bir de boğazımın ağrısı ve öksürüğüm için zencefil kurusu (üzeri şekerli) :(

Boşveeer  :(  değil,  :))

Bunlar deneme çekimleri nasılsa, değil mi? Esas oyuna geçince olmayacak bu yan çizmeler, ona göre...


* * *
Adım Sayısı: 4.305 / 2.5km

* * *

2 yorum:

... dedi ki...

Ablacim,
Hic uzulme. Biz bir anneyiz, arkadasiz:)
Oyle basladik bitirdik yapamayiz malesef.
Yan cizmelerle bu isi basardik dicez dusunsene! Duse kalka cizile cizile inicez o kiloya.
Ahanda biraz sonra arkadas davet etti, gitmem lazim. Gitmesem ne guzel olacakti diyorum ama, kendimi disarda akip giden hayattan diyet yuzunden soyutlamak istemiyorum.
gec olsun, guc olmasin:)

60.9'u gordum sabah:)))))))))))bi kanadim eksik ucmamak icin:)

Terazi dedi ki...

Ay ay ay :)))

60.9!

Bir adım ötesi 5 ile başlayan sayılar demek...

Helal olsun kardeşceğizim :)

Diyet de yaparım, sosyal de olurum diyosun he! Yakışır valla :))