12 Ekim 2012 Cuma

Birinci kazaydı ama buna ne denir?

Dün akşam evde internet yoktu. Yazmak istedim olmadı.

Önce dünün muhasebesi, sonra bugün...

Pazartesi başaldığım detoks programımda ilk 2 gün harika bir performans göstermiş ve hatta salı akşamı da 75 dakika yürüyerek olayı taçlandırmıştım hatırlarsanız...

Çarşamba "sabah,1.ara,öğle,2.ara,3.ara"mükemmel, akşamın yanında malum çorba ve bulgur ekstraları ile gün sonu... Neyse, olabilir... Pişmanlık yok!

Perşembenin gelişini çarşambadan da anlayabiliriz aslında ama tekrar etmek gerekirse; "sabah,1.ara,öğle,2.ara,3.ara" mükemmel, akşamın yanında çorba ve bulgur ekstraları, bu ekstralara eklenen akşam çayının yanında bir dilim azerbaycan baklavası...

Bu sefer pişmanlık var! Bir yandan adım sayısını hiç olmazsa 5000 yapmanın telaşesiyle, gecenin yarısında Leslie tarzı TV karşısında ileri-geri, sağa-sola "walk,walk,walk" yapılıyor...
Diğer yandan iç hesaplaşma: "Ey nefis, bir kez aldattın, yazıklar olsun sana... Fakat heyhat! İkinci kez de -hem de aynı menüyle- aldattın ya, yazıklar olsun bana..."








2 yorum:

SKINNY dedi ki...

detoks yapamk cok zor. Ben hic dayanmiyorum. Bir dilim baklava cok kotu degil gibi. Ben bozunca batti balik yan gider diye mutfakta ne varsa yerim.

Terazi dedi ki...

1 dilim asla yetmez dedi durdu kafamda bir ses... Bu sefer dinlemedim ama bir dahaki sefere söz veremiyorum :((