8 Ekim 2012 Pazartesi

"Artık Dur!"

Bu sabah kalktığımda hissettiğim duygu, 100+ halimde hissettiklerimle öyle benziyordu ki...

Nefes almakta zorlandım, eğilip kalktıkça tıkanır gibi oldum.

Bu benim için alarm demekti 100+ olduğum zamanlar, kilomun en üst sınırına çıktığım zamanlar... Eğer böyle fiziksel zorluklar başladıysa, kilom tavan yapmış demekti. Bu bana "Artık Dur!" mesajıydı...

Ve genelde, bu noktaya vardıktan sonra ciddi diyete başlardım.

Hah dedim, galiba 90+'lara dayandım yine!

İşte o anda içimi öyle bir korku kapladı ki... Tekrar 90 olmak!

"Allah'ım Lütfen! Lütfen bana bir şans daha ver. Söz veriyorum, 2. bölüme başlayacağım. Bugün. Ama n'olur, 85+ olmasın, lütfen..."

Bu ruh durumunda tartıya çıktım:

84,5 kg!

-200 gr!

Allah'ım, teşekkür ederim.

"Kesin verdiklerimi aldım" dediğim anda gördüğüm bu rakam beni geri getirdi!

Ve bir de şunu anladım.

85'de sabitlendim ve bu benim üst sınırım artık! Bu kilodan fazlası beni fiziksel olarak zorlayacak. Dolayısıyla, artık yapılacak tek şey var; kalan ağırlıklardan kurtulmak...

26 Mart'daki ruhuma kavuştum mu ne!

:)

2 yorum:

SKINNY dedi ki...

Tartida seni motive edici bir rakami gormene cok sevindim. Uzun bir yol gelmissin, tekrar basarmaya inanman isin en onemli kismi...gerisi gelir..Ben de birakip baslayordum habire ama doktora gidip yuksek tansiyonla karsilasinca sok oldum hemde 76 kiloyken . Simdi korkumdan canim yemek istese bile yiyemiyorum..

Terazi dedi ki...

Haklısın Skinny, uzundu yolum...

Fakat bitmedi, neredeyse bir o kadar daha var ama neredeyse 4 aydır durakladım. Galiba biraz da "amaannn, nasılsa veriyorum" özgüveninin tavan yapmasından oldu.

Şimdi son pişmanlık duraklarına gelmeden toparlanma vakti...

Sana çok geçmiş olsun :( Tansiyon ciddiye alınması gereken bir konu... Dikkat ediyor olmana çok sevindim. Bu hayatta her şey bir vesile ile değil mi? İyi ki o doktora gitmişsin, seni vaktiyle uyarmış ve şimdi sen de tedbirini alacaksın.

"can boğazdan gelir" lâfı maalesef eskilerde kaldı!