29 Eylül 2012 Cumartesi

Mola Günleri 4

Sabah 9'da metrodaydık okuldan arkadaşlarla...

Eminönü'ne okul için araç gereç almaya gidiyorlardı, ben de takıldım.

Kadıköy'de kahvaltıdan sonra geçtik karşıya... Dolaştık, oturduk, molalar verdik keyif için... Aldıklarımızı aldığımız dükkanlarda bıraktık, dönüşte alalım diye...

En son Şark Han'a uğradık. Hediyelik, incik-boncuk olan koooskoca bir han; çinliler yoğunluktaydı eskiden... Şimdi de öyle mi bilmem, biz sadece 2 katını gezebildik. Hem yorulmuştuk, hem de vakit kalmamıştı.

Dönüşe geçip de, paketlerimizi bıraktığımız yerlerden almaya başlayınca "Oh,My God!" olduk! Ne çok şey almışız! 4 kişi, her birimizde 2'şer yerlere değen poşet; sürüklemekle yürümek arasındayız. Arada gülme krizleri... Poşetler ayaklarımıza dolanıyor, kalabalık bir taraftan... Yürümekte zorlanıyoruz. Eşim bizi karşılamak için araç gönderdi, karşı kıyıda indiğimiz yerde bizi beklemek üzere. Sağ salim vapurdan inip, kendimizi araca attık ve "çok şükür" dedik!  Kimseden gık çıkmadı yorulduğuna dair ama yüzler anlatıyordu nasıl zorlandığımızı...

Ertesi sabah uyandığımda "pestil" haldeydim, kollarımı kıpırdatamıyordum... Sonradan öğrendim ki, diğer arkadaşların da benden aşağı kalır yanları yokmuş!


* * *

Adım Sayısı: 10.565 / 6.3 km

Hiç yorum yok: