11 Temmuz 2012 Çarşamba

Değişim Günlüğüm / İlk Hedef Noktası

2011 Aralık, 104,9 kg. gösterdiğinde baskül; "tamam" demiştim, "buraya kadar..."

Daha kaç kilolara çıkabileceğimi test etmeye gerek yoktu ve o tempoyla devam edersem, 45. yaşımda 110+ olmam işten bile değildi!

"Tamam" dedim, "buraya kadar... 20. evlilik yılımıza ve 45. yaşıma bu kilolarla girmeyeceğim"

İşte bugün, bu kararımdaki ilk hedef noktamdayım.

Allah'a şükür birinci hedef tuttu ve evlilik yıldönümüme tam 21,5 kilo vermiş halde, 83,4 kg. olarak giriyorum :)

Darısı; 1 Ekim'deki ikinci hedef tarihime ve bu yolculuktaki bütün arkadaşlarıma...

Sevgilerimle

13 yorum:

Adsız dedi ki...

cok cok tebrik ediyorum aziminizden ilham almam lazim.
bense hala yerimde sayiyorum.
fazlaligimi atamadim.
sevgiler
ayla

dilek dedi ki...

Seni kutluyorum. Azminden dolayi, pes etmedigin icin. Cok mutlu oldum bu satirlari okuyunca. Sanki ben vermisim gibi sevindim. Ama ben tum kalbimle sana inanmistim. Seni tanimiyorum, seni gormedim ama buna inandim, bu O'nun icin son zayiflama yolculugu dedim. Belki de sen bunu bu satirlardan bana hissettirdin, bilemiyorum. Seni tebrik ediyorum. Sevgiler. Dilek...

burcu demirkol dedi ki...

Harikasınız.Tebrik ediyorum.
Benimde biran evvel motive olmam ve 8 kilo fazlalıktan kurtulmam gerek...Ama nedense yapamıyorum :(

Terazi dedi ki...

Gerçekten istediğinizde yapacaksınız, eminim...

Sevgilerimle :))

Terazi dedi ki...

Sevgili Dilek, çok teşekkür ederim samimi satırların için... Ben de sana kucak dolusu sevgilerimi gönderiyorum :))

... dedi ki...

Herkesin hayatinda bir gercekten bir "tak" noktasi oldugunda, buna "donum" noktasi da diyebiliriz, beynine sinyal gidiyor, veeee, oluyor! Ama is, o sinyali gercekten yakalayabilmekte.
Daha dur daha duuuur, daha kaclara indigini gorecegiz bu sitede, iinsallah!

Terazi dedi ki...

Sana sadece "zamanı geldiğinde..." diyebilirim sevgili Burcu...

Belki senin bile bilemediğin bir sebep olacak, çok isteyecek ve başlayacaksın. İşte o zaman geldiğinde "yapamıyorum" lafı da öyle anlamsızlaşacak ki...

Yeter ki vazgeçme, olur mu?

Sevgilerimle :)

Terazi dedi ki...

Senin de blogunda yazdığın gibi; "başarı hikâyeleri" yazanlar, o "tak" noktasını yakalamış olanlar bence de... O sebep her ne olacaksa, kapıdan döndürmemekte maharet :)

Bu aralar ben de relax modundayım. Ramazan'dan sonra asılıp, 1 Ekim'de de kapanışı yapmayı umuyorum; eğer Allah'tan bir mâni çıkmazsa :)

Bu arada, işin ilginci; "yeter artık, koruma programına geç" diyenler var!

... dedi ki...

Terazicim,
boyun kac diye sorabilirim?

Bana da oyle diyenler var. Ama benim boyum 1.58. sanirim kilolu halime gore, cok iyisin diyorlar. ama ben biliyorum, bu kilo fazla bu boya.

Terazi dedi ki...

Canım, vallahi ben de sana aynı soruyu soracaktım; boyun kaç diye :)

Eskiden ideal kilo için; kadınlarda "boy-10" gibi bir formül kullanılırdı. Benim boyum 1.67 ve bu hesaba göre senin yakışıklı sayının yamacında bir rakama inmem gerekiyor. Fakat o sayılara inersem hiç iyi olmaz; hem görüntü, hem de sağlık için!

Şimdilerde BKI(BMI) denen zımbırtıya göre karar veriliyor şişman mısın, normal mi? Buna göre, ben şu anda 29,76 ile kilolu çıkıyorum ve kilo vermeye devam etmem gerekiyor. Normal kilo aralığımın 59,8-73,8 olduğunu, ideal kilomun da 66 (ki bu da bana çok yakışıklı geldi, uğurlu sayılarım yan yana :)) olduğunu söylüyor...

Kim? internet bilirkişilerinden "http://bkihesapla.com/" sayfası...

:)

Yani canım; durmak yok, yola devam!

... dedi ki...

aaa, simdi baktim oo siteye. benim icin, 56,75 olmam gerekiyo diyo:)))

Terazi dedi ki...

Demek sen seni iyi biliyorsun :))

57 beklesin seni o zaman :)

yeni diyet dedi ki...

ne güzel 21,5 kilo vermişsiniz, ben de diyet günlüğü tutmaya başladım bloğumda ama benim henüz 4. günüm, inşallah ben de sizin gibi hedefime ulaştım yazıları yazabilirim, önümde verilecek 25 kilom var, sizi kendime örnek alacağım, takipteyim;)