12 Haziran 2012 Salı

Değişim Günlüğüm / 78. ve 79. Günler

Aynı programla devam ediyorum. Normoproteinde son günüm olabilir. Hayatımda belirsizlikler şu anda çok fazla, bu yüzden program yapmakta da zorlanıyorum!

* * *

Bugün mesela, her şeyin için iç içe girdiği bir gün oldu!

Yardımcı ablamız izne ayrıldı. Çocuklar evde yalnız kaldı, yanlarına kimseyi ayarlayamadım. Bu yüzden Bulgaristan tamamen yattı derken, kardeşim destek verdi; o kalacak çocuklarla... Bu akşam çıkacaktık ama bu sefer de eşimin işine bağlı olarak BG programımız yine kesinleşemedi. Ayarlanırsa BG'ye çıkılacak, olmadı yarına kalacak... Yarına kalırsa, bu akşam mezunların kep törenine katılınacak. Törene katılınması kesinleşirse, kuaför, vs. olacak...

Sabah evden çıkarken; hem BG çantam, hem tören kostümlerim ve yan aksesuralarımın olduğu 2 ayrı çantayla çıktım evden...

Saat 15.00 gibi belli oldu ki; kalıyoruz ve kep törenine katılıyoruz. Çok sevindim çünkü yuvadan uçurduğumuz yavrularımızın ve ailelerimizin bu gurur ve buruklukla karışık mutlu günlerinde yanlarında olmak çok önemli...

Yolunuz açık, başarılarınız daim olsun sevgili çocuklarımız!

Hiç yorum yok: