29 Mayıs 2012 Salı

Değişim Günlüğüm / 64. ve 65. Günler

Pazartesi sabahı, saati kurdum sabah kalkıp yürümek için ama o çaldıkça ben erteledim!

En son alarmı durdurmak için gözüm kapalı elimi uzatıp, tek gözümle saate baktığımda; servise yarım saat kaldığını gördüm!

Apar topar müslili kahvaltımı yaptım, ara öğünümü ve öğle yemeğimi hazırlayıp çıktım evden; bir yandan da kendime söylenerek...

Düşük enerjiyle başladığım günü bitirmek de zor oluyor. Eve geldiğimde, "bu ruh halimden bir tek şekilde kurtulabilirim" diye düşündüm.  Üzerimi değiştirip doğru yürüme bandına:

70 dakika, yavaştan hızlıya doğru artan tempoda yürüyüş (koşu yok)

Bir de keşfettim ki; bantta yürürken film, dizi, vs. izleyince, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyor insan...

Salı günü de yine akşam iş çıkışı 60 dakika yürüyüş, sonrasında 5 dakika kadar koşu film eşliğinde...

Hiç yorum yok: