20 Mayıs 2012 Pazar

Değişim Günlüğüm / 56. Gün


Bu sabah kahvaltıyı çocuklarla yapmak istedim. Geç kalkınca da,  kahvaltıyı ve 1. ara öğünümü birleştirdim.

Böyle bir şey yok bana verilen programda aslında ama dünden beri listemde kafama göre değişiklik yapma halleri var üzerimde:

Sabah: Kavun, 2 ceviz, klasik kahvaltı
Öğle: Tavuklu sebze yemeği ve 1/2 dilim ekmek
Ara: 1/4 portakallı kurabiye, cevizli sucuk , 3 kaju ve çay (çeyrek kurabiye daha almamak için zor tuttum kendimi...)
Akşam: Çok küçük boy kasede 3 çatal spagetti (az kaşar ve 4 kaşık biberli, domatesli mantarla)


Bu akşam yürüyeceğim (yani inşallah). Hatta arkasından da 30 dakika kadar o titreşimli masaj aleti ile bölgesel çalışacağım. Olur da bu kadar da tembellik olmaz, di mi ama...

Aaaaa!!!

2 yorum:

tennis dedi ki...

kimse yorum yazmayı ben de motive etmek için yazıyım dedim çok tebrik ediyorum seni çok istikrarlı gidiyosun kaç kilo verdin? ben de 71 den 60,5 düştüm 5 kilo daha vermek istiyorum ama veremiyorum uzun süredir

Terazi dedi ki...

Sana da kolay gelsin tennis... Son kalan kiloları vermek biraz daha zorluyormuş.