28 Nisan 2012 Cumartesi

Değişim Günlüğüm / 5. haftadan notlar...


Yeni listeyle ilgili her şey yolunda. Gittiğim yerlere yemek çıkınım da benimle geliyor. Bulunduğum sosyal ortamlarda bile listeme sadık kalmayı başarıyorum. Demek ki "isteyince oluyormuş" diyorum kendi kendime...

Kısaca;

İşler çok yoğun! Düzenli yazamayışım bundan... Kısa kısa notlarla geriye dönük yazdım geçen 4 günü...
  • Spor/yürüyüş konusu hâlâ çözümlenmiş değil! 1 gün yürüdüm deli gibi, 3 gündür hareketsizim! İşten gelince halim olmuyor. Sabahları ise bırak erken kalkmayı, 5 dakika 5 dakika alarmı öteliyorum habire...
  • Bağırsaklarım için ilaç kullanmama gerek kalmadı. Bu liste iyi geldi...
  • Meyve çayını pek sevmezdim. Bu liste için aldım. Böğürtlen çayını da, Doğuş'un "Kırmızı Meyveler" çayını da sevdim.
  • Olumlu tepkiler artıyor ve bu da beni çok keyiflendiriyor:)

Çarşamba sabahı tartılacağım.

Hiç yorum yok: