10 Nisan 2012 Salı

Değişim Günlüğüm / 15. ve 16. Gün

İnsan kendi kendine nazar değdirir mi? Değdirir!

Hani demiştim ya, "midem hiç ekşimiyor" diye... 3 gündür yine ekşimeler başladı. Neden böyle oldu diye düşünürken, son günlerde kahveyi abarttığımı hatırladım. Son zamanlarda günde 3 fincan Türk kahvesi içiyorum, daha da içesim var. Bir de salatalarda limonu abartım. Bunlardan olabilir diye bugün hem kahveyi 1 fincana indirip, limonu da tamamen çıkarttım yeme&içme listemden. Nispeten iyiyim. Demek ki neymiş, "ifrat ve tefritten uzak dur!" öğüdünü akıldan çıkarmamak gerekirmiş!

Dün spor yoktu yine... Bu sabah ise kahvaltıdan önce 1 saat yürüdüm. Çok iyi geldi dememe gerek yok sanırım. Keşke bu yürüyüş işini hep sabahları yapıp bitirsem de akşam işten gelince rahat olsam. Ayrıca sabah saatlerindeki sporun yağ yakımı için en uygun saatler olduğu da söyleniyor, bilmem ne kadar doğrudur...

Şu regl dönemim geçse, şişkinliğim inse, ayın 16'sında güzel rakamlar tartıda bana gülse...

İnşallah!




4 yorum:

InceBelliFevkalade dedi ki...

Insan kendi kendine nazar degdirir kesinlikle!
ama buraya da yazmicaksak, napalim di mi? nazar degecek diye bloklarimizi kapatsak mi ne:)

insallah 16'sindan sonra verirsiniz, iinsallah!

Aysel dedi ki...

Eski postları bir solukta okudum.

Programa uyum sağlamana emin adımlarla ilerlemene çok sevindim. Seninle İstanbulu'u dolaştım yazın sayesinde. Eminönünden Mısır çarşısını aşıp kurukahvecinin önünde derin bir nefes alıp taze kahve kokusunu içime çektim. Bütün bunlar yaşanırken kendine hakim olmana da çok hayran kaldım. 16 Nisan'da fark yaratman dileğiyle...

Tebrik ederim.


Adsız yorumlara verdiğin postu da okudum, Asortik ve bana da göndermişti o yorumlardan. Kendimizden çok "adsız" adına üzüldüm. Bir adı bile yok. Kendine bu kadar güvensiz. Kilolarımızı rahatça telaffuz edebiliyoruz bu ortamda, sanal alemde samimi duygularımız paylaşabiliyoruz. Ama o adını bile yazamıyor.

İnsanın bu kadar blogu tek tek gezip bu yorumları bırakabilmesi için "normal insan" sınıflandırmasının dışında olması lazım. Psikolojisi iyi olsaydı eğer böyle davranmazdı. Çevresindekilere söyleyemediği -belki kimse dikkate almıyordur rahatsızlığından dolayı, belki kendi çok eziktir bilemiyorum tabii- şeyleri burada dile getirmeye çalışıyor. Sanki aslında içten içe bizden yardım bekliyor. Onun gibi "adsız" olmak istemezdim bu dünyada."Aysel" adını yazabiliyorum, sözlerimin altına imzamı atabiliyorum, ama o sadece "ADSIZ" ve kendini sorgulamadıkça da hep "ADSIZ" kalacak.

Terazi dedi ki...

İnşallah, hep beraber sevineceğiz... Ben sana da çok inanıyorum, bu sefer olacak Sevgili İnceBelli :))

Terazi dedi ki...

Aysel'cim seni özledim :)

Hoşgeldinnn...