23 Nisan 2012 Pazartesi

Değişim Günlüğü / 2. Tartı Günü Analiz


Dün sonucu yazdıktan sonra sormuştum:
  1. Liste dışına çıkmıyorum
  2. Spor yapıyorum
  3. Su yeterince ve fazlasıyla içiyorum
O halde neden +100 gr.?
Kilo vermenin parametreleri, bu saydığım 3 maddeyle sınırlı değil demek ki...

Hepimiz biliyoruz ki, sağlıklı kilo vermenin olmazsa olmazı, düzenli çalışan bağırsak sistemidir.

Dün, kabızlık problemim devam ederken (3. gündü) tartıldım. Sanırım metabolizmayı şaşırtacak bir liste işe yarayacak. Bir de eczaneden alacağım destek etkili olacaktır diye umuyorum.

Doktorum da endişelenecek bir durum olmadığını ve çözülebilecek şeyler olduğunu söyledi.

Bu hafta:

1. Pazartesi-Cuma arası 5 sabah klasik kahvaltı yaptim:
  • 2 gün yağsız labne (30 gr), 3 gun evdeki peynirden fakat miktarını azaltarak
  • her gun cesit degistirerek yaklasik 30 gr. ekmek
  • 4 zeytin
  • domates, salatalik, biber, maydanoz, dereotu
2. Cumartesi ve Pazar kahvaltımı:
  • bir bardak yagsiz sut ve 1,5 kasik herbalife toz ile yaptım
3. Pazartesi-cumartesi arası:
  • 5 gun 1 ara ogunde; "100 ml. yağsiz kefir ve 100 gr. çilek blendrdan geçirip" içtim,
  • 6. gun 1 ara öğünde ise "1 elma+2 ceviz" yedim...
4. Ögle ve akşam yemeklerimdeki besinler ve ölçü, geçen 3 hafta ile aynıydı. Çok çok fazla gelmeye başlamasına rağmen, zorla da olsa bitirdim.
  • verilen ölçüde sebze (çiğ veya pişmiş olarak) ve verilen ölçüde et

5. Su miktarı 2,5 lt.nin altına inmedi, son zamanlarda 4-4,5 lt oldu.

6. Multivitamin, potasyum, Ca-sandoz+C vit. aksatmadım...

7. Yürüyüş; 1 gün 1/2 saat, 1 gün 45 dak, 3 gün 65.dak. olmak üzere yaptım..

8. Tartıda gördüğüm rakamı değil, kıyafetlerin söylediklerini dinlemeye ve önemsemeye karar verdim. Çünkü hem kıyafetlerimin söyledikleri, hem de etrafımdaki insanlardan özellikle bu hafta duyduklarım; tartıda dün sabah gördüğüm rakamdan daha fazlasını ima ediyor :)


Çok güzel bir hafta olsun...
 


Hiç yorum yok: