29 Aralık 2011 Perşembe

90 Gün Diyeti: Analiz 2


Tabloları yeniledim.




İlk 2 perioda oranla giden kilo ve yağ daha az. Bu da normal diye düşünüyorum. Diyetlerin ilk haftası, tartıda mutlu eden sonuçlar verir hep; çünkü en son yerleşen fazlalıkların gönderilmesi kolaydır. Diyetisyenlerin açıklamalarının bu yönde olduğunu duymuş ve okumuştum. Bu sebeple, 2 hafta bitimindeki 3 kg. kayıp bence gayet iyi... Su kaybının olmaması da ayrıca güzel...

Bu programla ilgili henüz tam oturtamadığım eksiklikler var kafamda. Hâlâ okuyorum, araştırıyorum. Mesela geçen gün kitaplığımdan Ahmet Maranki'nin kitaplarını alıp karıştırdım. Bu sistemle örtüşen noktaları var. Sevindim, çünkü kafama takılan noktalarda başvurulacak ya bir "bilirkişi" veya "basılı bir kaynak" olmasını önemsiyorum. Kısacası; bu aralar beslenmemi , 90 Gün Diyeti çerçevesine alıp, mantık süzgecimden geçirdikten sonra şekillendiriyorum. Hâlâ yazamadım listelerimi, başlıkları açtım ama içleri dolmadı, bekliyor.

İlk 29 günü bitirip, su gününü de geçtikten ve değerleri aldıktan sonra; "eh artık, bi zahmet" spora başlarım diyordum kendime. Ama bu tablodan sonra, beklememeye karar verdim. Dediğim gibi hafif esneme hareketleriyle de olsa başlamalıyım.

Ennn güzel giden bölüm "su içme"... Günlük 2lt.yi çoğunlukla aşıyorum. Tek zorluğu, iş yerinde tuvalete taşınma sıkıntısı! Ama yapacak bir şey yok!

Bu hafta pek çok çeldiriciye "hayır" dedim. Arada kaçanlar da oldu ama sınırlı sayıda... Yani genel olarak "ruh durumum" da çok iyi... O benim bilindik "çok kararlı" hallerimi yaşıyorum bu aralar; maşallah diyeyim!

2012'ye böyle girersem, hep böyle gider mi acaba? Deneyelim, görelim :)




Hiç yorum yok: