27 Aralık 2011 Salı

15/90

Karbonhidrat Günü.

Bu dördüncü karbonhidrat günüm. Her seferinde; domatesi bolca sosla pişmiş, az sarımsak ve baharatlarla da zenginleştirilmiş 'kepekli makarna' hayal ettim öğle için. Ama bir türlü az uzaktaki markete gidemedim. Yakındakinde satılmıyor çünkü...

Ben de buzlukta bekleyen ince hamurlu, sebzeli pizzayı çıkartıp folyoya sardım, işe getirdim. Öğleyin kantinin tost makinesinde ısıtacağım. Yanına da -havuçsuz, yağsız- salata alırım salatbardan. Uygun seçim diye düşünüyorum.

2 saat sonra 1 meyve olabilir.

Akşam için önerilen 'bir dilim sade kek veya 3 parça kurabiye + 3 parça bitter çikolata' seçeneği var kafamda! Fakat; ne kadar tatlı seversem seveyim, 'fazla tatlı' bir öğün oluyor bu şekliyle... Kek yerine Halk Ekmek'de satılan "fındıklı, üzümlü, baharatlı" mini ekmek daha uygun olabilir. Tabi yanında yeşil çay ile...

İnşallah!

Hiç yorum yok: