16 Nisan 2010 Cuma

mini sapma!

Diyet yaparken  hep evde mi oturmalı?
Kapı dışarı çıkmazsak, misafir de kabul etmezsek, oh ne âlâ! Herşey süper, diyet de süper o zaman. Ama bir yere gitmeniz gerekiyorsa,  dikkât! Kararlı duruşunuz masal olabilir!

Sabah kuzenlerimle kahvaltı için sözleştik. Ama ben; sabah 9'da tok karnına ilaç almam gerektiğinden, evde kahvaltımı yaptım (sadece 1 meyve de yiyebilirdim ama midem hassas bir döneminde olduğundan, listede olan seçeneklerden yaptım kahvaltımı...).

Sonra, kuzenlerle bir kahvaltı daha...

Sonra öğle yemeği yemeden,  misafirliğe ve orada "ilk15 günde kesinlikle yok, yemeyin" denmesine rağmen, 2 börek!

Şu anda kötü hissediyorum. Yani vicdanen kötü!

Yediklerimi düşününce, "çok abartmamışım" aslında dedim kendi kendime.

6 haftayı bitirmiş olsam, "yerine sistemi" ile dengelenebilecek bir gün aslında.

Beni asıl huzursuz eden; çok önemli olan ilk 6 haftada, hele de ilk 15 günde, "sakın sapmayın" denmesine rağmen, sapmam oldu! Hele hele 2. börek olmamalıydı! Olmamalıydı! Olmamalıydı!

*

Saat 08.30 (KAHVALTI): 1 dilim ince çavdar ekmeği, 1 tk kaymak, 1tk pekmez, yeşil çay
(yani Mehtap'ın listesine uygun)

Saat 10.00 (ARA): 1 dilim kepekli ekmek, 1 parça örgü peyniri, çok az dil peyniri, 1 yumurta, yeşil çay
(burada da bal, salam, t.yağ, krem peynir, taze kaşar, beyaz peynir, siyah ve yeşil zeytinlere, ceviz ve kayısıya dokunmadığım için aferin aslında... ama peynir ve yumurta aynı öğünde fazla oldu ve ara- ana öğün şaştı diye, yine de "offfff" )

Saat 11.00: Sade Türk kahvesi

ÖĞLE YEMEĞİ:  YOK !!!

ARA:  1 peynirli, 1 kıymalı börek (fırında, sigara böreği şeklinde, çift kat yufkalı) ve çay
(işte burası "cık cık cık" :(((  )



Şimdi telafi için; akşam yemeğinden önce 1 saat yürüyüş ve sonrasında yemekte de;

  • Tavuklu salata,
  • karnabahar haşlama,
  • yoğurt
(karbonhidrat yok!)

Gece: yeşil çay, 1 portakal


 * * *


Hadi bakalım, walk walk walk...

(Endorfin* nerdesin? Sana ihtiyacım var...)






*Genellikle, yapmakta olduğumuz sporu en az 30 dakika devam ettirdikten sonra, endorfin hormonları salgılanır. Endorfinin vücuttaki işlevi morfine benzetilmektedir. Hem doğal bir ağrı kesici, hem de yatıştırıcı niteliği vardır.

Hiç yorum yok: