5 Nisan 2010 Pazartesi

kendime rest çekiyorum

Bu sabah ilk işim, malum "ayın 4'ü rutini" için gecikmeli de olsa, tartıya çıkmak oldu.

Biraz korku vardı, yok diyemem.

Geçen ay "pas geçmiş" biri olarak, bu ay hiç olmazsa vicdanen iyi bir şeyler görmeli tartıda. Tamam dibe vuruşlar iyidir... Ama, bundan alacağı güçle yukarıya esaslı bir çıkış yapanlar için iyidir. Yoksa, her daim diplerde gezinirsen, boğulur gidersin.

Biz de kuvvetli bir çıkış yapamasak da, hepten de dipte olmadığımızı gösterdik: 96,3 kg.

Geçen ay pas demiştim ya, 98'i gösteriyordu ekran.

Dolayısıyla, -1,7 kg.

Çok değil belki ama az da değil... Yaptığım kaçamakları ben bilirim, bu yüzden güzel bir sonuç :))

. . .

Şimdi, bugünden itibaren ne yapacağıma karar vermem lazım.

Daha evvel de söylediğim gibi, Sevgili Mehtap'ın önerdiği program ile devam etmek istiyorum. Bunun kesintisiz olmasını da ayrıca arzu ediyorum. Yani bugünden başlayarak;
  • 5 Nisan-17 Mayıs arasında, 6 hafta kesintisiz yapmam lazım ilk bölüme ait listeleri,
  • sonra (isteğe bağlı) bir veya birkaç (hafta veya ay) koruma,
  • devamında metabolizma canlandırmak için, 3+1 haftalık listeler,
  • en sonunda da kalori hesabıyla, kontrollü serbestlik dönemi...

22-25 Nisan arasında muhtemel bir gezi sebebiyle, programın sekteye uğrama ihtimaline rağmen,

ertelemiyorum
ve bugün
Mehtap'ın 1. Hafta Listesi ile (15 günlük)
başlıyorum.
. . .
-Sabah evden çıkmadan metabolizma çayımı kaynattım, ev mis gibi tarçın ve karanfil koktu yine :)) Çeşit ekmekler ve diğer eksikler için de akşam alışverişe gidilecek.
-Yürüyüş aksatılmayacak.
-Su 2 lt. ve bol yeşil çay tüketilecek.
-Şu anda (ve bundan sonra da) bir arkadaşın doğumgünü sebebiyle masama gelen tabaktaki pasta ve kurabiyelerin tadına bile bakılmadan, arzu edenlere ikram edilecek.
-Gardroptaki tüm 48'ler kaldırılacak.(Atmayalım. İyi olanlar yıkanıp, ayrılıp belediyenin "Hayır Çarşısı"na bırakılabilir.)
-46 alt ve 44 üstlere yer açalım. (En kısa zamanda da şu alt beden üst beden farkını kapatma çalışmalarına başlayalım!)
-Sene sonu yemekleri ve mezuniyet partilerine kıyafet arayışları için şimdiden çarşı gezmeye başlayalım:)
-Saçıma da yaz için farklı bir şeyler yaptırmalı...

. . .

Neyse, kaptırdım gittim...

Kesiyorum!

Fazla konuştum. Aylardır sadece konuşuyorum zaten!

"Ayinesi iştir kişinin, lafa bakılmaz" demiş eskiler... Bunun için de, siz yazdıklarıma bakmayın. Gelecek ay "tüm bu sözler yansımış mı kilo verme tablosuna?" buna bakın...

Değilse de, bir daha buraya uğrayıp zamanınızı harcamayın bence!

Hiç yorum yok: