9 Nisan 2010 Cuma

iyiyim

Dün geceki kötü deneyimden sonra sakin bir gün...

Mehtap'ın kahvaltıyı her gün farklı yapma önerisine istinaden, bugün;
  • "1 tatlı kaşığı (evde kaynattığım sütten elde ettiğimiz) kaymak,
  • 1 tatlı kaşığı keçiboynuzu pekmezi (tavsiye ederim: NİVAL marka keçiboynuzu pekmezi: süper ötesi... eskiden çocuklar ağzına sürmezdi, şimdi eve pekmez almaya yetiştiremiyoruz!)
  • 1 dilim ev yapımı çavdarlı, tam buğday unlu ekmek
  •  ve yeşil çay 
ile harika bir kahvaltı yaptım, keyiflendim.

Sabah Leslie'nin başka bir videosu ile spor yaptım.
"3 mile weight loss walk: kilo kaybı için 3 millik yürüyüş hafiften başlayıp tempo hızlanıyor 2.milinde diğer yürüşçülerden mary kay hareketleri yaptırıyor en hızlı bölümü 2.mil kilo vermek isteyenler,bu yürüyüşü yapabilirler." diyor açıklamasında... (ilk mil ısınma ve tempolu yürüyüş, 2.mil çok hızlı lower body ağırlıklı, 3. mil ise ellerde hafif ağırlıklarla daha çok upper body için)

Gerçekten, 2. mil çok hızlı... Mary Kay* süper. Kilolu haliyle bile çok dinamik.

  • not: "Walk Slim-Fast Start" ve "3 Mile Weight Loss Walk" videoları (ki Mary Kay de bunlarda yürüyor) ilk zamanlarda çekilen videolarmış. Dün tüm videolara şöyle bir bakıyordum... "Muscle Mile One" videosunu açtım,  Leslie'nin arkasındaki kadın tanıdık geliyor :))  ama acaba dedim.. Dikkatli bakınca, aynı uzun kol ve bacaklar ve beden duruşu ile O! Sonra  Leslie de tanıttı zaten, Mary Kay! Nasıl zayıflamış kadın ya... Neredeyse -ekrandan göründüğü kadarıyla- Leslie'nin beden ölçüsünde... Süper motive oldum! Başka şeyler de yapmıştır belki ama ben bu videoların çok işe yaradığına ve düzenli yapılırsa kesin sonuç getireceğine inandım.
Birazdan "Shortcuts Lower Body" videosu ile günü tamamlayacağım. Kendi adıma 100% söyleyebilirim ki; bir diyette spor, egzersiz yoksa, o diyet fiziksel olarak başarıya ulaşır gibi görünebilir ama ruhsal olarak asla!

Kısacası, dünün izleri silindi.  Bu acı tecrübenin önümüzdeki günlerde karşımıza çıkması muhtemel krizler için "caydırıcı" olarak rehber alınması dileğiyle...

iyi geceler...


Hiç yorum yok: