8 Haziran 2009 Pazartesi

koruyabilmek...

Bugün tembellik günüm... Kendime izin verdim :))

Dışarısı çok sıcak ama benim odam püfür püfür esiyor..

Yaseminli yeşil çay yaptım, birazdan öğle yemeğimi yiyeceğim: 1/2 dilim çavdar ekmeği+keçi peyniri+domates, salatalık.. Evde olsam maydanoz, roka,tere de eklerdim ama dışarıda zor oluyor yemek sonrası diş bakımı.. Öğleden sonra da 1 veya 2 adet kepekli üzümlü kurabiyem var.. Mutluyum..

Dedim ya, bugün izin günüm.. Ben de ne zamandır bakamadığım blogları ziyaret edeyim, kimler nerelerde bakayım dedim.. Özellikle de diyet bloglarına.. Uzun ve detaylı yazmak istemiyorum ama "bu işi bitirenler!" olarak eskiden takip ettiğim bazı bloggerları tekrar okuyunca; şaşırdım, üzüldüm... Çünkü her bir gramın nasıl verildiğini, tartıda eksilen rakamların yarattığı acayip çoşkuyu en iyi biz biliriz.. Birbirimizin halinden de en iyi biz anlarız.. Bunun için "vah"landım

Vardığım ve kesinlikle bir kez daha emin olduğum sonuç şudur ki:

"diyet yapmak hiçbirşey, diyetin kalıcı olmasını sağlamak herşey..."

Keşke herkese tek tek ulaşma şansımız olsa, "hadi tekrar beraber başaralım" desek... Oluşan sinerji herkesi çepeçevre kuşatsa, bu abuk konuyla ilgili daha fazla mutsuz olunmasa...
Bir zamanlar yolu bir şekilde bu konu ile kesişen herkes "gönlündeki" gibi hafiflese...

Tüm bunları diliyorum ama vakit saat gelmeden de ne yaparsak yapalım, başarılı olunamıyor.. bunu da çoook iyi biliyorum..

Kolaylıklar ve sabırlar, tüm bu yolculuktakilere...

2 yorum:

Lighter-N dedi ki...

Merhaba Terazi...Hepimiz ara vermişti yen yeni toparlanmaya başlayıp yazanlar var...Tabi ki Sasha önderliğinde devam ediyoruz...Ben d eyazıyorum, beklerim.:))Ve de Mehtapı ben d eokudum ve onun gazıyla yeniden başladım diyebilirim:)

Terazi dedi ki...

merhaba lighter-n.. sen benim bu "diyet blogları" arasında okumaya ilk başladığım bloggersın.. ve de dilinden çok keyif aldığım..

"yorum bırakma konusunda" özürlü olduğum için sanma ki seni takibi bıraktımmm.. senin de dönem dönem -hepimiz gibi- gidip döndüğünü biliyorum.. yaşamındaki o minicik güzellikten de haberim var ve size sağlıklı ve huzurlu bir hayat diliyorum..

sevgiyle